אנטי אייג’ינג - כל הרכיבים שיעשו לכם טוב לעור



מה יש בו בקרם הלחות שלנו שעושה אותו למוצר שאנחנו פשוט לא יכולות בלעדיו? לחות, הגנה, הזנה ואם אפשר גם אנטי אייג’ינג ומלחמה בקמטים, לא נתנגד לכך כמובן. הדור החדש של הקרמים לפנים כבר כאן, והחדשות הטובות הן שהם עושים (כמעט) הכל, חוץ מקפה, כמובן.
אלו רכיבים חשובים יהפכו את קרם הלחות שלכן לאפקטיבי באמת? הרשימה לפניכם.

unsplah

קנייה של קרם פנים היא לא משימה קלה כלל. כל אישה תוכל להעיד כי ההיצע והמבחר מבלבלים. כמעט כל קרם מציע לכן הרים וגבעות ושלל הבטחות למראה עור קורן, זוהר וכמובן צעיר יותר.

מרבית הקרמים מהדור החדש מציעים מלחמה נגד הקמטים כטיפול אנטי אייג'ינג, ואכן ישנם רכיבים חשובים בקרם הלחות שלכן אשר יכולים לסייע כנגד הזדקנות העור ולתרום למראה בריא וחיוני. מהו אנטי אייג’ינג ואלו רכיבים חשוב לחפש?

 

מילת הקסם: אנטי אייג’ינג

כאשר מדברים על אנטי אייג’ינג, על מה בעצם מדובר? ובכן, לצערנו, כולנו מזדקנים, מרגע הלידה, למעשה, אתנו מתבגר ומזדקן גם העור. מגיל 25 לערך, נוכל לראות את הזדקנות העור באמצעות קמטוטים עדינים וכתמי עור. מה נוכל לעשות? לא נוכל לעצור את הזמן, אך כן נוכל לעכב את תהליך ההזדקנות מבפנים ובחוץ באמצעות אורח חיים בריא, תזונה נכונה, פעילות גופנית, שתייה מרובה של מים וכמובן שימוש ברכיבי אנטי אייג'ינג איכותיים

 

לחות היא שם המשחק - גליצרין

הדרישה הראשונה שלנו מקרם לחות היא כמובן שילחח את העור בצורה טובה. עם השנים ושינויים כאלו ואחרים , העור שלנו מאבד לחות ולכן הוא מאבד מגמישותו והופך ליבש, מחוספס ונוטה להתקמט. קרם לחות איכותי הוא כזה היודע לאגור את הלחות בתוך העור. חומרים אוטמים וסופחי מים הנמצאים בקרם הלחות, כמו גליצרין, עוזרים ללכוד את הלחות ומונעים ממנה לברוח החוצה.

 

מלכת האנטי אייג’ינג - חומצה היאלורונית

לא סתם היא נחשבת למלכת האנטי אייג’ינג.  החומצה ההיאלורנית היא חומר מופלא דמוי ג'ל אשר מיוצר באופן טבעי בגופנו. יש לה סגולות רבות ואחת המרכזיות שבהן היא היכולת לספוח אליה כמות אדירה של מים. מה שהופך אותה לאחראית לשמירת הלחות בעור, ולזו אשר מעניקה לו מראה מוצק ותורמת להפחתת קמטוטים.

 

 

 

כיום כמעט כולנו מכירים את יתרונותיה הרבים, אחד מן השימושים הידועים והמפורסמים שלה הוא בתחום הרפואה האסתטית במילוי קמטים, בעיקר באמצעות הזרקות. קלות ובטיחות השימוש הקנו לה מושב של כבוד בתחום עיכוב תהליכי הזדקנות העור.

 השימוש בחומצה ההילוארנית לא נשאר בגבולות גזרת הרפואה האסתטית. כיום מרבית הסרומים ואף הקרמים לפנים מבוססים על חומצה היאלורונית כמרכיב חשוב ומרכזי בעל תועלת רבה לגמישות והצערת העור.

יותר ויותר ממצאים מראים כי שימוש קבוע ומתמשך בקרם המכיל חומצה היאלרונית, תורם לתהליכי התחדשות העור ומשפר את מראהו בטווח הקצר והארוך.

                                                                                    

נוגדי חמצון - לא רק בצלחת

על רדיקלים חופשיים שמעתם? הם נחשבים לאחד הגורמים המזיקים לעור .למעשה, הם נמצאים בכל מקום: זיהום אוויר, קרינה, עשן סיגריות וכו'.  הרדיקלים החופשיים שואבים חמצן ממקורות שונים, גורמים לנזק ברקמת הקולגן והאלסטין ובכך פוגעים באלסטיות ובמבנה העור. הפגיעה המתמשכת הזו, לאורך השנים, תגרום לנזק אשר בא לידי ביטוי בעור עייף, יבש וחסר חיים.

כיצד קרם הפנים שלנו יכול לעזור?

ויטמינים כדוגמת ויטמין C, EGCG, זרעי ענבים וכד' משמשים כנוגדי חמצון עוצמתיים במלחמה נגד הרדיקלים המזיקים. ככל שהקרם מכיל יותר נוגדי חמצון ממקורות רבים ומגוונים, כך תגבר השפעתו .

 

לסיכום

כנראה שלא נולד האיש שיכול לעצור את הזמן ואולי טוב שכך. אבל כולנו יכולים, אפילו די בקלות, לעכב ולהאט את תהליכי ההזדקנות באמצעות אורח חיים בריא, ספורט, תזונה נכונה וטיפוח אנטי אייג’ינג איכותי ובר השגה.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה