איך מעבירים את יום כיפור עם הילדים? רעיונות לפעילויות בלי לצאת מהבית!



מחפשים רעיונות להעביר את צום יום כיפור עם הילדים בבית? אנחנו ב'באר שבע נט' הכנו לכם מספר הצעות מהנות להעביר את הזמן עם הילדים במהלך הצום, בלי לצאת מהבית!

את יום כיפור הקרוב נעשה כולנו בבית בחיק המשפחה הגרעינית בסגר השני בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה. אז למרות שאפשר לצאת מהבית בטווח אלף המטרים ולהסתובב עם הילדים, יום הכיפורים הזה לא יהיה אותו הדבר. לכן, כשכולנו בבית, הורים וילדים, אין סיבה שהצום יעבור לאט ובחוסר מעש!

אנחנו ב'באר שבע נט' ריכזנו עבורכם מספר רעיונות יצירתיים לבילוי משפחתי עם הילדים, בלי לצאת בכלל מהבית! כך תעבירו את יום כיפור עם הילדים:

ספרים, רבותי, ספרים- הכינו מראש כמה ספרי ילדים, בהתאם לגיל, אותם תוכלו להקריא לילדים או לתת להם להתאמן על קריאה בעצמם. אולי בשגרה הילדים לא מתנתקים מהמסכים אבל יום כיפור זו הזדמנות מצוינת לעורר בהם את האהבה למילה הכתובה.

מה בקופסא?- חזרו עם הילדים למשחקי הקופסא האהובים שיש לכל אחד בבית! מונופול, סולמות ונחשים, החבילה הגיעה, הרמז ועוד רבים וטובים! גם אם הילדים לא מכירים את המשחקים זה הזמן ללמד אותם ולבלות זמן איכות משפחתי.

עולם שלם של יצירה- קנו מבעוד מועד שלל חומרי יצירה לילדים: מדבקות, נצנצים, דבק, בריסטולים וצבעים ואתגרו אותם ליצור ולהכין יצירות מיוחדות. תוכלו למשל להציע לילדים להתחרות ביניהם מי מעצב את אגרת חג הסוכות היפה ביותר או ברכה לשנה החדשה!

צילום אילוסטרציה Shutterstock

יוצאים מהארון- את יום כיפור אנחנו מציינים לקראת הסתיו, כשלא מעט לאחר מכן מגיע החורף. זו הזדמנות עבורכם ועבור הילדים לעשות פעילות משותפת סביב סידור הארון לקראת החורף, הורידו יחד את הבגדים הארוכים, תנו להם למדוד ולקפל וסדרו ביחד את הארון מחדש.

החתיכה החסרה- יום כיפור זו ההזדמנות הקלאסית לחשוף את הילדים לעולם הפאזלים! נצלו את הזמן המשפחתי והרכיבו יחד את החתיכות החסרות בפאזל אהוב ואתגרו אותם לסיים אותו עד צאת הצום.

מגלים את הממלכה- הפכו את הבית ליום אחד לממלכה משפחתית! קחו את כל הסדינים, הציפיות והשמיכות בבית וצרו יחד עם הילדים אוהל מלוכה גדול. באוהל תוכלו לשחק יחד ולדמיין שזו הממלכה הביתית שלכם.

קלף מנצח- כשאנחנו רחוקים מהמסכים והמשחקים אונליין, יום כיפור זו הזדמנות מצוינת להיזכר במשחקי הקלפים האהובים! שחקו עם הילדים טאקי, מלחמה, ספיד, או כל משחק קלפים שיש לכם בבית.

חפש את המטמון- כולנו אוהבים לשחק חפש את המטמון, אז נצלו את הזמן למשחק בסגנון ביתי. הכינו יחד עם הילדים תיבת אוצר עם מטמון מיוחד והחביאו אותה בבית, צרו חידות ושאלות ויחד צאו למסע חיפוש מאתגר ומהנה.

הצגת בכורה- הכינו יחד עם הילדים מחזה ביתי! זה יכול להיות מחזה מיוחד לסיפור שהם אוהבים או שתנו לדימיון להשתולל והמציאו סיפור מיוחד. כתבו את התסריט והדמויות, הכינו תלבושות ותעלו את ההצגה הכי טובה בעיר!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה