סיעת "יש עתיד" חתמה על הסכם קואליציוני



סיעת "יש עתיד" חתמה על הסכם קואליציוני עם ראש העיר הנכנס רז קינסטליך, קיבלו לאחר מו"מ את תיק הנוער והצעירים ואת תיק החינוך המיוחד (בשיתוף) .

איתי מתיתיהו מתוך דף הפייסבוק שלו: "זהו, בשעה טובה והיישר מהמילואים, אני שמח לספר שחתמנו על ההסכם הקואליציוני עם ראש העירייה רז קינסליך . לאחר הרבה מאד שיחות עם רז וליאל , היה ברור לנו שאנחנו יוצאים ביחד לחמש שנים של עבודה משותפת בכל הכוח למען תושבי ראשון לציון.

סיעת יש עתיד קיבלה את תיק הנוער והצעירים שכולל את תנועות הנוער, מרכזי נוער, חיילים, סטודנטים וזוגות צעירים.

ואת תיק החינוך המיוחד (בשיתוף) שבאמצעותו נוכל להקים פה סוף סוף מרכז למען האוכלוסייה המיוחדת. ולפעול עבור אלו שנשכחו מאחור. בנוסף אנחנו הולכים לייצג אתכם ברוב וועדות העירייה ובחברות העירוניות.

ברמה האישית, שמחתי לקבל את הבעת האמון של ראש העיר , שהסכים למנות אותי לסגן ראש העירייה בהמשך הקדנציה – מינוי שיהיה מכפיל כוח עבור כל הפעילות שלנו במועצה ויאפשר לי לעבוד בשביל תושבי ראשון לציון במשרה מלאה.

אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל חברי הרשימה והפעילים שעבדו ימים כלילות כדי שנוכל לשבת במועצה, אנחנו שם אך ורק בזכותכם ובזכות הנאמנות שלכם.

תודה ליו"ר המטה אמיר סולרסקי ולחברי המועצה החדשים דר' הדס הכהן Shay-li Shasha, תודה לחברים ולמשפחה על התמיכה האינסופית ועל זה שסבלתם אותי בתקופת הבחירות.
לאבא ואמא שלי שאין יום שלא עובר שאני מודה לאלוהים שזכיתי בהורים הכי טובים בעולם! לאשתי היפה Or Amitay שבאמת בלעדייך לא הייתי יוצא למסע הזה, ברגעים הכי קשים שלי את היית החמצן שלי ואני אוהב אותך ברמות על חלל!

תודה אחרונה 😉
והיא לכם, תושבי ותושבות ראשון לציון, שנתתם לנו את הכח ועכשיו חובת ההוכחה היא עלינו. החל מהיום, אנחנו הולכים לעבוד ביחד איתכם ולמענכם


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה