הונחה אבן פינה לקמפוס קבוצת דיסקונט במתחם ה-1000



הפרויקט ישתרע על פני 21 דונם, ויאכלס את יחידות המטה של כל קבוצת דיסקונט ובכלל זה בנייני המטה של בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל וחב׳ כאל. לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט:בחרנו לבנות את הקמפוס בראשון לציון במתחם ה-1000, לאחר תהליך בחינה מעמיק של מגוון שיקולים, ובין השאר כדי לאפשר לעובדים שלנו גישה נוחה במגוון דרכי התחבורה, לקמפוס החדש."

אתמול אחה"צ, התקיים במתחם ה-1000 בראשל׳צ, טקס להנחת אבן הפינה לקמפוס קבוצת דיסקונט. מדובר בפרויקט רחב שישתרע על פני 21 דונם, ויאכלס את יחידות המטה של כל קבוצת דיסקונט ובכלל זה בנייני המטה של בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל וחב׳ כאל. הפרויקט, שמהווה את הסנונית הראשונה במתחם ה-1000 צפוי להסתיים בשנת 2022.

הטקס נערך בהשתתפות ראש העיר דב צור, מנכ"לית קבוצת דיסקונט, לילך אשר טופילסקי, עדי ברוק, ראש מנהלת מתחם ה-1000, מרינה רדלינגר מנהלת השיווק של המתחם, חברי הדירקטוריון וההנהלה של דיסקונט, מרכנתיל וכאל.

לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט:״ הקמפוס החדש שיאכלס את מטות כל חברות הקבוצה, יבנה בסטנדרטים מתקדמים בדומה לקמפוסים מובילים של חברות הייטק וגופים מובילים בעולם. בחרנו לבנות את הקמפוס בראשון לציון במתחם ה-1000, לאחר תהליך בחינה מעמיק של מגוון שיקולים, ובין השאר כדי לאפשר לעובדים שלנו גישה נוחה במגוון דרכי התחבורה, לקמפוס החדש."

במתחם ה-1000, הממוקם במערב ראשל"צ, מתוכננים 1.75 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר, 5500 דירות ו-120 דונם של פארקים. למתחם הראשון מסוגו בישראל מתוכננת נגישות תחבורתית יוצאת דופן ופורצת דרך והוא ישלב עבודה עם מגורים, עסקים, בילוי ופנאי.

המתחם המתוכנן הכולל 1000 דונם יהפוך לאזור עירוני שוקק, שבו ישתלבו מרכז עסקים חדשני, מסחר, פנאי ומגורים שיספקו איכות חיים גבוהה במיוחד.

מתחם ה-1000 יאכלס בתוכו תאגידים פיננסיים, תעשיות עתירות ידע, מלונאות עסקית, מרכז קונגרסים ותערוכות, מרכזי מחקר ומוסדות חינוך, לצד מתחמי פנאי ומגורים.

עתודות הקרקע במתחם שייכות בחציין לעיריית ראשון לציון וחלקן לבעלי קרקע פרטיים. בעיר החדשה מתוכננים לעבוד כ-100,000 איש ולגור מעל ל- 22,000 איש.

צילום: באדיבות עיריית ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה