עבודות שדרוג תשתיות הביוב- ללא חפירה וללא רעש




מהר יותר, נקי יותר, ללא חסימות כבישים ובמינימום רעש לסביבה *

בשבוע האחרון בוצע לראשונה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בעבודת שדרוג תשתיות הביוב במרכז העיר * מנכ"לית חברת מניב, סאלי לוי: "שמחים להיות חלוצים בשימוש בחדשנות ובטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לתושבי העיר להמשיך בשגרת חייהם ללא הפרעה"

בשקט בשקט, תרתי משמע, בוצעו בשבוע האחרון עבודות שדרוג תשתיות ביוב במרכז העיר ללא צורך בחפירה, חסימת הכביש וכאמור- ללא רעש המלווה עבודות כאלו בדרך כלל. אם לא די בכך, הטכנולוגיה החדשה מקצרת משמעותית את זמן העבודה, למשל חידוש צנרת מתבצע תוך שעות ספורות לעומת פרויקט חפירה האורך שבועות עד חודשים.

תשתיות הביוב מתחת לפני הקרקע מתבלות עם השנים וישנו צורך בהחלפה ושיקום צנרת בהתאם למצבה נוכחי. על מנת לבצע עבודת החלפה ושיקום, יש צורך לחפור בכביש ובמדרכה כדי להגיע לצנרת. עבודות אלו מלוות לא פעם בחסימת הכביש, רעש, חפירה ואבק. הטכנולוגיה החדשה שהכניסה חברת "מניב" מייתרת למעשה את כל התהליך הזה. צוות עובדי חברת מניב מצלמים את הקו המיועד להחלפה, מבצע אבחון לצד מדידות בשטח ואיסוף נתונים נוספים. לאחר התכנון, מתבצע ניקוי של הצנרת ואז מוכנס ה"שרוול"- מדובר בשרוול פולימרי מיוחד, העשוי מחומרים עמידים לפגעי הטבע, שמוחדר לאורך הצינור כשהוא מתלבש מבפנים ונצמד לדפנות הצנרת הקיימת. לאחר סיום ההחדרה מתחיל תהליך הקשיית השרוול האורך שעות בודדות ובתום התהליך מתבצע צילום וידאו פנימי לאורך כל הצינור לצורך בקרת התהליך. כאמור, חברת "מניב" הפעילה לראשונה את הטכנולוגיה בביצוע עבודות תשתית במרכז העיר והתוצאות היו מצוינות.

"אנחנו שמחים להיות חלוצים בשימוש בחדשנות ובטכנולוגיה מתקדמת" אמרה סאלי לוי, מנכ"לית חברת 'מניב' "על ידי שדרוג קווי ביוב ללא חפירה, אנחנו גם משפרים את התשתיות וגם מאפשרים לתושבי העיר להמשיך בשגרת חייהם ללא הפרעה. נמשיך לקדם מהלכים נוספים לשיפור השירות ולשמירה על רמת איכות גבוהה של תשתיות העיר".

"מניב ראשון" היא חברת המים, הניקוז והביוב של תושבי ראשון לציון. החברה הוקמה בשנת 2002, והייתה הראשונה, אשר זכתה לרישיון הפעלה במסגרת חוק תאגידי מים וביוב. "מניב ראשון" עומדת בחמישה תקני ISO ונחשבת למצטיינת בישראל במסגרת המדד הממשלתי של תאגידי מים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה