פקחי הסיור הצילו אדם שניסה להתאבד



תושב העיר השאיר מכתב אחריו וחיבר צינור מאגזוז הרכב אל פנים הרכב * פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא * הפקחים איתי חי בכר ורוני זייתון: "פתחנו את הרכב וראינו אותו מיוזע ונושם בכבדות, הגענו ממש ברגע האחרון"

פקחי הסיור של החברה לבטחון, איתי חי בכר ורוני זייתון, נתקלים במהלך עבודתם באירועים שונים שדורשים מהם התמודדות ואתגרים לא פשוטים, האירוע שהתרחש לפנות בוקר ביום ראשון המחיש להם כמה זמן התגובה יכול להיות קריטי.



במהלך המשמרת שלהם הם קיבלו דיווח מהמוקד העירוני על אדם ברכב במרכז העיר שאינו מגיב וישנו צינור שמחובר מהאגזוז לתוך הרכב. הצוות הגיע למקום בתוך פחות משתי דקות, רוני זייתון שהתנדבה במשך שלוש שנים במד"א ידעה מיד מה קורה וכיצד לפעול. הם פתחו את כל דלתות הרכב ומתוך הרכב נפלט ריח חזק של גז. בפנים הרכב שכב אדם בשנות החמישים לחייו, מעורפל שהטה את משענת המושב אחורה. "כיבינו את הרכב והוצאנו את הצינור. ראינו אדם מיוזע שנושם בכבדות. החזקתי לו את היד ואמרתי לו שאם הוא שומע אותי שילחץ לי את היד, ולשמחתי הוא לחץ" מסרת רוני ואיתי מוסיף: "הגענו ממש ברגע האחרון, לדעתי עוד כמה דקות והוא לא היה איתנו היום".

הפקחים מיהרו לדווח על האירוע ולהזעיק ניידת מד"א למקום. נראה היה שהתושב הכין את הכל לקראת המעשה ואף תלה שלט בקדמת הרכב שכתוב "זהירות גז". בתא הכפפות הוא השאיר מכתב. אמבולנס מד"א שהגיע מיידית פינה את התושב במצב קשה לבית החולים אסף הרופא.
מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני ומנהל אגף הסיור, אשר חן, שיבחו את פעולתם המהירה והמקצועית של הפקחים שאולי אף הצילה את חייו.

מ"מ וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לבטחון, רז קינסטליך, אמר: "תושיית הפקחים ומהירות התגובה שלהם הוכחו בזמן אמת. אני גאה בדרך שבה הם ניהלו את האירוע ומשוכנע שבזכות אנשים כאלו אנו חיים בעיר טובה יותר".



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה