המצוד אחר הרוצח נמשך



רצח כפול וכתובת על הקיר: רק השבוע התלוננה אנסטסיה רוסנוב (29) שנרצחה בראשל"צ כי בן זוגה לשעבר, החשוד ברצח שלה ושל בן זוגה הנוכחי אליעזר קנדינוב (34), מאיים עליה. שוטרים חיפשו אחריו – אך ללא הועיל. הערכה: החשוד מסתתר או שם קץ לחייו

האם ניתן היה למנוע את הרצח הכפול בראשון לציון? רק בתחילת השבוע התלוננה אנסטסיה רוסנוב (29) במשטרה כי בן זוגה לשעבר מאיים לרצוח אותה. מרגע קבלת התלונה ניסו במשטרה לאתר את החשוד, אך ללא הועיל. אחר הצהריים, על פי החשד, הגיע לדירה בעיר ורצח ביריות את חברתו לשעבר ואת בן זוגה אליעזר קנדינוב (34).

כוחות גדולים של משטרה ממשיכים לנהל מצוד נרחב אחר החשוד ברצח. בשעות האחרונות הגיעו החוקרים למקום עבודתו של החשוד, לביתו ולמקומות נוספים שבהם הוא עשוי להסתתר. ההערכה כעת היא כי החשוד מתחבא, או ששם קץ לחייו באמצעות אותו אקדח שבו רצח את השניים.

"שלחנו אותה למקלט לנשים מוכות מחוץ לעיר, אבל היום היא התקשרה לעובדת הסוציאלית והודיעה לה שהיא חוזרת הביתה", סיפר מוטי עג'מי, ממלא מקום ראש העיר ראשון לציון. "היא אמרה שהיא חוזרת להיות עם המשפחה, שהיא מוגנת ושהכל בסדר".

האם ניתן היה למנוע את הרצח?
"העובדת הסוציאלית ניסתה להפציר בה בכל דרך שתחזור למקלט", הוסיף עג'מי. לדבריו, המשטרה העבירה להם מידע כי בן הזוג לשעבר איים לרצוח אותה. "היא הסבירה לה שיש פה רמת סכנה מאוד גבוהה, אבל היא סירבה בכל תוקף לחזור".

תחילה חשדו במשטרה כי מדובר במקרה של רצח והתאבדות, בין היתר בשל העובדה כי האישה נורתה מספר פעמים בפלג גופה העליון, ואילו הגבר נורה ירייה בודדת. עם זאת, ראיות נוספות שנאספו בשטח הובילו למסקנה שככל הנראה מדובר ברצח כפול. מצלמת אבטחה שמוצבת בכניסה לבניין אף תיעדה את החשוד, שנמלט מהמקום. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה