שתלים דנטליים - מידע והמלצות



תחום רפואת השיניים התקדם משמעותית מבעבר וכיום לאנשים שאיבדו שיניים קיימות אפשרויות נוספות לשיקום הפה מלבד התקנת תותבות נשלפות. לשתלים דנטליים קיימים אספקטים רבים שבהם כדאי להתחשב לפני שתבחרו באחד ולא בשני ואנו נעניק לכם מידע שימושי ומעמיק בנושא בכדי שתעשו את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

שתלים דנטליים הם למעשה צילינדר או בורג המורכב מטיטניום ומתפקד כתחליף לשורש של השן. השתל נקלט בתוך העצם שבחניכיים ולאחר מכן אפשר להניח עליו כתר או גשר הנראה ממש כמו שיניים אמיתיות. את השתלים אתם יכולים לקבל לפי הצורך- בין אם חסרה לכם שן אחת או מספר שיניים. המחירים של השתלים הדנטליים כוללים את העלויות של השתל, הכתר הזמיני והקבוע ועלות המבנה. שתל אחד יכול לעלות לכם בין 2500 ל 5000 שקל וזאת בהתחשב בכל הגורמים השונים כמו החומרים שבהם השתמשו לשתל עצמו, העבודה של הרופא שיניים ועלויות נוספות הכרוכות בתהליך.

הערכה של עלויות הטיפולים בישראל: עלויות המבנה - 1000-2000 שקל. עלויות הכתר הקבוע – 2000-3500 ₪. כתר זמני – 100-300 שקלים.

מומלץ מאוד להתחשב במחירים השונים ובחומרים שאתם קונים במחירים האלה. נרחיב ונסביר כי ישנם כתרים שונים ביניהם אתם יכולים לבחור, כאלה שהם איכותיים יותר ואיכותיים פחות. נוסף לכך, אתם יכולים לבחור את סוג המבנים של השתלים כמו שתל מזרקוניה, שתל פייברפוסט ועוד.

נוסף למחירים של הגורמים המרכיבים את השתל ואת תהליך השתלת השיניים, חלק גדול מהמחיר מגיע לרופא השיניים שלכם שמבצע את הטיפול. רמת המקצועיות של הרופא שיניים היא אחד מהגורמים החשובים ביותר שעליכם לשים דגש. רופא שיניים שאינו מקצועי ואינו יודע את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר יכול לסכן את בריאות הפה שלכם ולהחמיר אותה יותר ועל כן, אנו ממליצים לכם לשמוע חוות דעת על הרופא שלגביו את מתבלטים, לבחון האם הוא מוכר בתחום, יש לו הרבה לקוחות ואם הוא מקבל ביקורות טובות. כל הנקודות הללו יעזרו לכם לקבוע האם הוא רופא השיניים שאתם רוצים שיטפל בכם. לאחר שבחרתם את רופא השיניים, תתייעצו עמו לגבי השתלת השיניים שברצונכם לעבור והיעזרו בניסיון שלו בתחום בכדי לעשות את ההחלטה הטובה ביותר.

שתלים דנטליים אינם עניין של מה בכך. הטיפול עצמו יקר, החומרים שמתקינים לפה שלכם יקרים והמשמעות של הטיפול גדולה וחשובה מאוד ועל כן אנו ממליצים לכם לקחת את התהליך ברצינות, לשקול באיזה רופא שיניים לבחור, כזה אשר יטפל בכם בצורה הטובה ביותר, ולא להתפשר על הבריאות שלכם, על איכות השתלים או על רמת המקצועיות של רופא השיניים. באתר הבא תוכלו לקרוא מידע נוסף על שתלים דנטליים. בהצלחה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה