איש העסקים דורון שוסטר נורה למוות מחוץ לביתו



זהו איש העסקים שחוסל ביריות בראשון לציון: דורון שוסטר, תושב העיר, נורה אמש (יום א') מחוץ לביתו ברחוב הקוקיה, על ידי אופנוען שנמלט מהמקום. שוסטר, פעיל ליכוד מוכר שהיה בקשר עם שרים בעבר ובהווה, נפצע אנושות ופונה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו. החשוד בחיסול טרם נתפס, ההערכה היא כי הרקע לרצח הוא פלילי.

בכניסה לבניין שבו התגורר שוסטר עם בתו זוגו המתין לו גבר אחר רכוב על אופנוע. אותו אופנוען ירה לעברו כמה יריות ונמלט מהמקום. "ישבנו בבית ואשתי הגיעה עם הילדים רגע לפני מהכניסה. אחרי כמה דקות נשמעו ארבע יריות והגיעו כוחות", סיפר אדם שגר בסמוך.
 
מחקירת המשטרה עולה כי אזרח ששמע ירי הוא שהתקשר למוקד 100 של המשטרה. במשטרת מחוז מרכז מקצים כוחות רבים על מנת לנסות ולאתר את היורה שברח. במקום פעלו אנשי הזיהוי הפלילי על מנת לנסות ולדלות ממצאים ובמשטרה ינסו להתחקות אחר האנשים שהיו בקשר עם הנרצח ולאכן ולקבל את פלטי שיחות הטלפון הסלולרי שלו.

 
שוסטר רכש לפני כמה שנים את השליטה בחברת "כספי קווי נוסעים" ומינה ליו"ר החברה את חברו צחי הנגבי, שבינתיים חזר לפוליטיקה. החברה הפעילה את אוניית הנוסעים "ריו" שעל סיפונה התארחו אמנים שונים, ובהם אייל גולן וקובי פרץ. על פי ההערכות, שוסטר השקיע אז עשרות מיליוני דולרים ברכישת השליטה בחברה. שנה לאחר מכן מונה כונס נכסים לחברה. בעבר שימש שוסטר גם כבעליה ומנהלה הכללי של חברת "עומרי גיא אתר פסולת אשדוד", שהפעילה את אתר "שריג" להטמנת פסולת באשדוד.
 
כמה שעות לפני כן גבר רצח את אשתו והתאבד במושב זיתן ליד לוד. בתם של בני הזוג שבה הביתה, גילתה את הוריה ירויים ואנשי מד"א קבעו את מותם. החקירה הראשונית העלתה כי הגבר החזיק אקדח ברישיון, ואותו אקדח נמצא סמוך לגופתו.

קרדיט צילום: אבי רוקח 
קרדיט: נועם (דבול) דביר YNET

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה