מהנדס עיר חדש לעיריית ראשון לציון



אדריכל עיריית הרצליה לשעבר ומהנדס נס ציונה, קיריל קוזיול, מונה לתפקיד מהנדס העירייה * הוא בעל ניסיון של 25 שנים כאדריכל בתפקידים שונים תוך התמקדות במגזר הציבורי * יחליף בתפקידו את אלי יהלום ששימש בתפקיד בשש השנים האחרונות וחתום על קידום פרויקטים גדולים בעיר, ביניהם מתחם האלף שאושר השבוע על ידי המועצה הארצית לתכנון ובנייה

חילופי גברי בצמרת מינהל ההנדסה בעיריית ראשון לציון. קיריל קוזיול, 51, הוא המהנדס החדש של עיריית ראשון לציון. הוא יחליף את מהנדס העיר, אדריכל אלי יהלום, שפורש לאחר שש שנים בהם קידם פרויקטים גדולים ומשמעותיים לעתידה של העיר, כמו הסכם הגג שבמסגרתו יבנו בעיר למעלה מ-20 אלף יח"ד וקידום מתחמי עסקים בעיר שיכללו כ-8.5 מיליון מ"ר.

רק בשבוע האחרון אושרו שני מתחמי עסקים ענקיים במערב העיר. מתחם האלף שאושר בשבוע שעבר על ידי המועצה הארצית לתכנון ובנייה וכולל 1.7 מיליון מ"ר תעסוקה ומסחר ו-5,500 יח"ד והשבוע אושרה תוכנית "ראשון איילון" המאפשרת כמעט הכפלת זכויות בנייה באזור התעשייה שמשתרע על כ-500 דונם.

קוזיול, נשוי ואב לשלושה ילדים, תושב כפר סבא, נבחר פה אחד לתפקיד,. הוא יליד מינסק, עלה לארץ בגיל 8, ובוגר המגמה הריאלית בבית הספר הריאלי בחיפה. בשנת 1991 סיים בהצטיינות את לימודי הארכיטקטורה בטכניון והוסמך לאדריכל רישוי.

מזה כ-25 שנים הוא מועסק כאדריכל בתפקידים שונים תוך התמקדות במגזר הציבורי . בשנות ה-90 עסק בתכנון מרחבים ציבוריים במרכז העיר ירושלים, ובקידום פרויקטים ציבוריים במשרד הבינוי והשיכון ובמינהל מקרקעי ישראל (מחוז ירושלים). בשנים 1998-2009 שימש כאדריכל העיר ומנהל מחלקת תכנון עיר – בעיריית הרצליה.

במסגרת תפקידו זה ניהל את כל הליכי התכנון העירוני וקידם תכניות רחבות היקף לתעסוקה, מגורים, תשתיות וכדומה. כאמור, החל מ-2009 משמש קוזיול כמהנדס העיר נס ציונה, וקידם פרויקטים משמעותיים ברחבי העיר כגון התחדשות עירונית במרכז העיר, תכנית מתאר עירונית חדשה, הקמת בתי ספר, פארקים ותשתיות בשכונות מגורים ועוד.

המהנדס היוצא אלי יהלום, שפונה למגזר הפרטי, אמר: "בשלב הזה של חיי אני חש שזהו הזמן המתאים עבורי להגשים עוד חלום, ולכן בחרתי להמשיך לתפקיד מאתגר חדש. אני מבקש להודות לכולם שותפיי בעירייה על תקופה מלאת עשייה, ולראש העירייה באופן אישי על הזכות הגדולה שניתנה לי לעבוד לצדו. אני מאחל הצלחה למהנדס הנכנס קיריל, ומשוכנע שראשון לציון תמשיך לצעוד בצעדי ענק קדימה."
 
צילום קיריל- בורוכוב צילום אירועים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה