"אם המחבל היה דוקר יותר למטה, לא הייתי בחיים"



"המחבל בא מאחוריי וחנק אותי. לא ראיתי אותו כי אני נמוך. הוא שלף סכין ודקר אותי בראש, בגב ובפנים. אם היה דוקר יותר למטה, לא הייתי בחיים". כך שיחזר אתמול, בעודו מצביע על חתך עמוק הקרוב לצווארו, דניאל כהן (31), שנדקר בפיגוע בראשון לציון ביום שני השבוע.

ברגעים שלפני הפיגוע עמד כהן לעלות לאוטובוס בדרך לעבודה. "הבנתי מייד שזה פיגוע. ניסיתי להזיז את המחבל, להסיט אותו ממני, לתת לו אגרופים. עליתי לאוטובוס, והנהג סגר את הדלת. מישהי שלמדה עזרה ראשונה טיפלה בי".

כהן, שלו חמש בנות, הקטנה שבהן בת חודש וחצי, מתאושש כעת ומצבו מוגדר קל. בשל הפגיעות הקשות נאלצו הרופאים לכרות לו את הטחול וחלק מהכבד. הוא סובל גם מפגיעה בריאות, משבר ומחתכים בכל גופו. "אני מבקש שיתפללו עלי ומקווה שאחזור לקו הבריאות. תודה לכל צוות בית החולים", אמר כהן. הוא הוסיף כי במהלך הדקירה והטיפול בו איבד שקית עם ספרי קודש שחשובים לו במיוחד. על כן מבקשים בני משפחתו כי אם מישהו ימצא את השקית, שישיב אותה.

ד"ר ענת אנגל, סגנית מנהל בית החולים אסף הרופא, ציינה כי כהן "עבר ניתוח לטיפול בפגיעה המרכזית שלו, והיום יצא מטיפול נמרץ ועבר למחלקה כירורגית". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה