ראש העיר דב צור במסר מרגיע לתושבים



עיריית ראשון לציון, אנשי החברה לביטחון ומשטרת ישראל ערוכים בעיר במטרה לאפשר לכם, התושבים, לנהל שגרת חיים רגילה,ולהבטיח עד כמה שניתן את ביטחונכם.

תושבים יקרים,

לצערי, הצטרפה אחר-הצהריים גם עירנו למעגל הטרור הפוגע במדינה בשבועות האחרונים.
כוחות הביטחון הפרושים ברחבי העיר, בצוותא עם קבוצה של אזרחים נחושים ואכפתיים, השכילו לנטרל את המחבל במהירות ומנעו בכך פגיעה קשה יותר באזרחים חפים מפשע.

בפיגוע נפצעו שלושה אזרחים – שניים מהם מוגדרים פצועים במצב קשה ואחד פצוע קל. אני מאחל לפצועים החלמה מהירה ומקווה שישובו לאיתנם.

עיריית ראשון לציון, אנשי החברה לביטחון ומשטרת ישראל ערוכים בעיר במטרה לאפשר לכם, התושבים, לנהל שגרת חיים רגילה,ולהבטיח עד כמה שניתן את ביטחונכם.
 
רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק שלנו.  

הנחיתי את הצוותים שלנו להמשיך ולהפעיל מערך ביטחון עירוני מעובה. למעלה מ-30 ניידות של החברה לביטחון, בצוותא עם תריסר ניידות משטרה, מסיירות ברחבי העיר, במוסדות החינוך ובמרכזי הבילוי והעסקים.

כמו כן, תגברנו את האבטחה בבתי הספר, בצהרונים, באשכולות הגנים, ואנו נמצאים בנוכחות שיא ליד מוסדות החינוך בעת הכניסות והיציאות מבתי הספר והגנים.
 

יחד עם זאת, צריך להבין שלא ניתן לסגור הרמטית את העיר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ כדי לגייס כל מאבטח פנוי לטובת מוסדות החינוך, וגם ההורים מוזמנים להתנדב ולתרום כפי יכולתם להגברת ביטחון ילדיהם.

אני מבקש מכל אחד ואחת מכם לגלות ערנות מרבית ולהתריע בזמן אמת בכל נושא הראוי בדיקה ובירור.

לצד הנחישות שכולנו מחויבים בה בימים אלה, אני מבקש מכם לגלות גם אחריות ובגרות.
המסורת היהודית, עליה גדלנו כולנו, ערכים של אהבת האדם והזולת עליהם חונכנו,הם אלה שמבדילים אותנו לאורך כל השנים מאויבנו הקמים עלינו.

אני מחזק את ידיכם,
ומאחל לכולנו ימים שקטים ובטוחים,
שלכם,
דב צור
ראש העירייה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה