מאסר לנהג אמבולנס מראשון לציון שגנב מגופות



בית משפט השלום בראשון לציון גזר היום (יום ד') חצי שנת מאסר בפועל על תושב ראשון לציון שעבד כנהג אמבולנס, וניצל את מעמדו כדי לגנוב רכוש מגופות. הנאשם

הנאשם, שירצה את המאסר בדרך של עבודות שירות, הורשע בעבירות של גניבה בידי מורשה, לאחר שנטל מהגופות חפצים כגון אייפון וטבעת זהב - וכן כסף מזומן. על פי כתב האישום הועסק הנאשם בחברה פרטית שעובדת עם המשטרה. פעילותה של החברה כוללת פינוי נפטרים, על פי דרישת המשטרה, למכון לרפואה משפטית, לבתי קברות או לבתי חולים. כתב האישום הוגש בגין שני מקרים בהם נטל הנאשם חפצים שונים מנפטרים, ובהמשך מכר אותם תמורת תשלום.

כעולה מכתב האישום, במקרה הראשון הגיע הנאשם לפנות אדם שנפטר בביתו בראשון לציון. על פי כתב האישום, כשנשאר הנאשם לבדו עם הגופה, הוא הסיר מאצבעו של המנוח טבעת נישואין עשויה זהב. בהמשך הבחינה בתו של המנוח שהטבעת נעלמה ובאה בטענות על כך לנאשם. לאחר ויכוחים בנושא, עזבו הנאשם ועוזרו את המקום, מבלי שפינו את הגופה.

במקרה אחר, הגיע הנאשם לפנות אדם שנפטר בתאונת דרכים בירושלים. באותו מקרה מצא הנאשם כסף מזומן וכן מכשיר פלאפון מסוג אייפון 5 בכיסיו של המנוח. הנאשם נטל את הכסף ואת הטלפון ובהמשך חילק את הכסף ואת ההכנסות ממכירת הטלפון, בינו לבין עוזרו.

כתב האישום הוגש נגד הנאשם, יהודה פרץ, ונגד אדם נוסף בשם מישל בן משה, ששימש עוזר לנהג. בזמן ביצוע מעשי הגניבה, עבד הנאשם בחברה שלושה חודשים - ואילו בן משה עבד בחברה שנה וחצי. גזר הדין, שניתן בשלב זה נגד פרץ בלבד, כולל ששה חודשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות, ששה חודשי מאסר על תנאי - ופיצוי למשפחות המנוחים.

במסגרת גזר הדין צויין כי הנאשם, נשוי ואב לילדים, אינו בעל עבר פלילי וכי הוא אף הודה באישומים כנגדו. על כן נקבע כי עונשו של הנאשם יופחת בהתאם ויועמד על ששה חודשי מאסר בפועל, במקום תשעה חודשים - שהנו משך הזמן שהיה על הנאשם לרצות לדעת בית המשפט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה