בעל אולם אירועים בראשון לציון לא רשם הכנסות של 400,000 ₪



בעל אולם אירועים בראשון לציון לא רשם הכנסות של 400,000 ₪ בתואנה כי "היה לו חודש קשה"

עובדי יחידות ניהול ספרים מרחבי הארץ ערכו בשבוע שעבר מבצע ביקורת באזור העיר רחובות בעסקים בתחום המסחר, מתן שירותים הכוללים גם את תחום אולמות האירועים. במסגרת המבצע, שבדק את רמת הציות לחובת רישום הכנסות כדין, התקיימו 201 ביקורות, בין היתר, בראשון לציון, גדרה, יבנה, נס ציונה ובני עייש. מהביקורות שהתבצעו עולה כי 7% מהעסקים שנבדקו לא רשמו הכנסות כדין.

מבקרי הרשות שהגיעו לעסק להשכרת צימרים לפי שעה גילו שבעליו כלל לא פתח תיק ברשות המסים. המקרה הועבר לטיפולה של מחלקת חקירות ומשרד השומה. בביקורת שנערכה באולם שמחות בראשון לציון נמצאו צ'קים בסכום כולל של 400,000 ₪ שלא היו רשומים בספרי העסק. לטענת בעל האולם שנלקח לחקירה "היה לו חודש קשה ובעיות אישיות ולכן לא הספיק לרשום". באולם אירועים ברחובות נמצאו צ'קים דחויים בסכום של 86,000 ₪ ללא רישום. בעל האולם מסר למבקרים כי הוא נוהג לרשום צ'קים דחויים רק בזמן הפירעון, למרות שנדרש לעשות זאת מיד עם קבלת הצ'ק, גם מקרה זה הועבר להמשך טיפול במשרד השומה.

המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה