נערים מראשון לציון קיימו יחסי מין עם נערה והפיצו בווטסאפ



סיוט ברשתות החברתיות: בסרטון אחד מצולמת הנערה בת כ־15 עם שני הנערים בשעת לילה; סרטון אחר מצולם לאור יום • בשניהם היא מחייכת ונראית משתפת פעולה • טרם הוגשה תלונה • אחד הנערים העלה אמש סרטון נוסף לרשת- מאת-שלומי דיאז: "ישראל היום"

נכון לכתיבת שורות אלה, תלונה במשטרה אין, אין גם חקירה, אבל גם כך מדובר בסיפור מכוער: תיעוד של שני בני נוער מקיימים יחסי מין בגינה ציבורית בראשון לציון עם נערה, כנראה בת 16-15, הופץ אתמול בווטסאפ והגיע לאלפי בני נוער בכל הארץ. המשטרה ביצעה היום בדיקה של תוכן הסרטונים, אך מאחר ויש קושי בזיהוי המעורבים, בשלב זה הוחלט לא לפתוח בחקירה, מה עוד, שאין תלונה רשמית בנושא משום גורם.

שני הסרטונים הופצו וצולמו במקומות שונים. הראשון צולם בלילה, במה שנראה כגינה ציבורית או גינה פרטית, והשני במגלשה בגן משחקים לאור יום. בסרט הלילי מתועדת נערה ערומה המקיימית יחסי מין במקביל עם שני נערים שמצלמים את האקט. הנערה נראית משתפת פעולה, מחייכת, מקבלת הוראות ונעתרת בחיוב לבקשות. בסיום היא שוב מחייכת ונראה כי לאורך כל הסרט היא משתפת פעולה.


בסרטון השני מקיימת הנערה יחסי מין עם נער אחד, בעוד השני מצלם אותה מהגב כשהיא מסתירה את פניה. גם כאן יש מה שנראה כשיתוף פעולה מלא של הנערה.

ל"ישראל היום" נודע כי אחד הנערים שמצולם בסרטונים העלה אמש לרשת סרטון נוסף - הפעם עם נערה אחרת.
ממשטרת מרחב השפלה נמסר כי "אין תלונה בנושא - לא מצד הנערה ולא מצד גורמי רווחה או גורמי חינוך, ולכן לא נפתחה חקירה כלשהי שכן המקרה לא מוכר למשטרה לעת עתה", זאת בניגוד למה שפורסם אמש בערוץ 10 כי יש חקירה בנושא. גורם משטרתי הוסיף, עם זאת, כי על פני הדברים, ייתכן שאחד הסרטים צולם בראשון לציון מאחר שתלמידי תיכון שקיבלו אותו בווטסאפ זיהו נער תושב העיר המוכר להם.

בעבר חקרה המשטרה מקרים דומים בחשד להפרת פרטיותן של נערות, שסרטונים בהשתתפותן הופצו ברשתות החברתיות. כמו כן נבדקו חשדות לבעילה אסורה בהסכמה או לבעילה תוך ניצול מצב נפשי של הנערות או היותן פגועות שכלית, או בהשפעת סמים או אלכוהול. 
קרדיט: שלומי דיאז: "ישראל היום"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה