שוב אזעקה אתמול בראשון לציון, פיצוץ חזק נשמע ברקע



הפסקת האש קרסה והירי למרכז הארץ חודש: לפחות רקטה אחת התפוצצה הערב (יום ג') בשטח פתוח בגוש דן מבלי שנשמעה אזעקה. אזעקות נשמעו בראשון לציון, נס ציונה, רחובות ויישובים נוספים בשפלה.

מטחים כבדים נורו מעט לאחר 22:40 אל מרכז הארץ. לפחות רקטה אחת התפוצצה בשטח פתוח בגוש דן. רקטות אחרות ככל הנראה יורטו בידי כיפת ברזל.
 

הזרוע הצבאית של חמאס גדודי עז א-דין אל-קסאם קיבלה אחריות לירי לעבר המרכז באמצעות רקטות M-75 ופג'ר 5. בנוסף, חמאס הודיע כי שיגר רקטה ג'י 80 לעבר נמל התעופה בן גוריון. אזרחים ממזרח ראשל"צ דיווחו על רעש פיצוץ עז לאחר האזעקה.
 
אולג, תושב מזרח העיר:" ברגע שהסתיימה האזעקה שמעתי בום אדיר שנשמע צפונית לעיר, זה לא רעש של כיפת ברזל, רעש שלא רגילים לשמוע, כאילו נפילה בשטח פתוח וזה כנראה מסביר את הדיווח על ירי לכיוון נתב"ג.
 
מוקדם יותר פרסם פיקוד העורף מפרסם הנחיות חדשות. הירי הערב כלל לפחות שמונה רקטות שנורו במטח כבד לשפלה, לבאר שבע, לעוטף עזה ולגוש דן בפחות מעשר דקות.
 
רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונטלחצו כאן


מוקדם יותר פרסם רז קינסטליך,סגן ראש העיר:"לאור חידוש הירי לעבר מדינת ישראל , לפני שעות אחדות החלטנו בעצה אחת עם פיקוד העורף , לפתוח את כלל המקלטים הציבוריים בעיר. עיריית ראשון לציון דרוכה וערוכה לכל תרחיש אך יחד עם זאת חשוב להדגיש , כי אין כל שינוי בהנחיות השגרה לתושבי העיר.המוקד העירוני ואנוכי , נכונים לסייע בכל פנייה , כל העת !

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה