הערב התקיימה מחאה באולם אירועים בראשל"צ כנגד זוג מעורב שמתחתן בעיר



מידע על מסיבת חתונה של מוסלמי ויהודיה, הצפויה להתקיים היום ראשון ( ראשון 17/8 ) באולם בראשון לציון, הגיע השבוע לפעילי ארגון להב"ה למניעת התבוללות.

הפעילים, שעותק מההזמנה לחתונת "מחמוד עם מורל" הגיע לידיהם, העלו אותו לדף הפייסבוק של הארגון יחד עם קריאה לתומכי הארגון להגיע ביום ראשון למקום ולמחות.

הפוסט פורסם בעמוד הפייסבוק החדש של ארגון להב"ה בשם "לא יכבו את הלהב"ה". זאת, לאחר שהעמוד הרשמי הקודם של הארגון הוסר על ידי פייסבוק בחודש יולי האחרון לאחר דיווחים רבים של גולשים על תכנים של הסתה וגזענות מטעם הארגון.

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונטלחצו כאן

בעמוד הפייסבוק של הארגון גינו עשרות אנשים את הקריאה להרוס את הערב המאושר של הזוג. ועם זאת, בארגון לא מתייאשים וגם לא ממש מבינים את הביקורת.

בעקבות הלחץ מצד ארגון להב"ה על הזוג מחמוד ומורל והודעתו כי פעיליו יפגינו במטרה לסכל את חתונת השניים ביום ראשון הקרוב בראשון לציון, הודיעו היום (ה') צעירי מפלגת מרצ כי יגיעו להפגנה ויתמכו בזוג הצעיר.

יו"ר צעירי מרצ, תומר רזניק, אמר כי צעירי מרצ לא יאפשרו לימין הקיצוני, כלשונו, לסכל את החתונה המעורבת. "לא ניתן לימין הקיצוני לעצור את החתונה. נגן עליהם בגופנו אם נצטרך".

צילום מתוך דף הפייסבוק


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה