בבתי קטינים נמצאו אמלח- רכוש גנוב וסמים



מידע מודיעיני הוביל את המשטרה וצוות הנוער בחברה לביטחון לקטין החשוד בסחר סמים * בביתו ובביתם של קטינים נוספים נמצאו גם מחסנית ורימונים * וגם דוחות בגובה אלפי שקלים לשתי פיצוציות שמכרו אלכוהול בשעות אסורות

מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה ומחלק הנוער בחברה לביטחון הוביל לחיפוש בבתים של 15 קטינים במזרח העיר החשודים בסחר ושימוש בסמים. בעבודת שטח הצליחו להגיע השוטרים והפקחים למספר רב של קטינים.  לאחר שתצפתו על מספר מהלכים של סחר, אותר קטין כבן 17.5 שעוסק בסחר. בחקירתו הוא הודה במיוחס לו והתברר כי מי שמתפעל אותו הוא בגיר המבוקש לחקירה. בעקבות כך הוצאו צווי חיפוש בבתי הקטינים ואז נמצא שלל רב. בחלק מהבתים שבהם בוצעו חיפושים נמצאו מחסנית וכדורים, רימונים,  סמי פיצוציות, חשיש והידרו, חוברת הדרכה לגידול הידרו רפואי ולצידה כוסות חד פעמיות שבהן נשתלו זרעי סמים וטלפונים ניידים רבים החשודים כגנובים ועל פי ההערכות שימשו לביצוע סחר סמים. חלק מהנערים מוכרים למחלק הנוער מעבירות רכוש וסמים, הם עוכבו לחקירה וחלקם נשלחו למעצר בית. כנגד הנער החשוד בסחר הוגשו כתבי אישום.

בעניין אחר- המאבק במכירת אלכוהול בשעות אסורות ולקטינים נמשך ביתר שאת במיוחד בחודשי הקיץ. לאחרונה נתפסו שתי פיצוציות שמכרו אלכוהול אחרי השעות המותרות. נגד שתי הפיצוציות נרשמו דוחות על סך  4000 שקלים כל דו"ח. בחברה לביטחון מספרים כי בעלי הפיצוציות הודו והתנצלו על כך. אחד מהם אף אמר שקבלת הדו"ח הייתה לטובה שכן מעתה הוא יקפיד יותר על הנושא.

בעניין אחר, נראה שגניבות המתכות לא פסה מהעיר, במהלך משמרת של צוות הסיירת הירוקה במרכז העסקים שורק, הבחינו המפקחים שמעון בלום וכפיר רוזן במשאית איסוזו החונה בצורה חשודה בצמוד למדרכה, כשהתקרבו זיהו שני חשודים אשר מרימים רשת הקולטן מצידי הכביש.  המפקחים ביקשו מהחשודים תעודות זהות ובחיפוש ברכבם נמצא רשת קולטן  עליה מוטבע סמל עיריית ראשון לציון. החשודים תושבי בת – ים עוכבו על ידי הסיירת הירוקה במקום ולמקום זומנה ניידת משטרה.

 

תמונות באדיבות עיריית ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה