נערות מראשון לציון הידרדרו לזנות




אתמול פורסם בוואלה! חדשות כי נערות ישראליות בגיל חטיבת ביניים עובדות כזונות ב"חמארות" – מקומות בילוי של אפריקנים בדרומה של העיר. "הן מגיעות לשם מכל הארץ", סיפר גורם במשטרה. עובד בפיצוצייה הסמוכה למקום שבו מתקיימים יחסי המין הסביר כיצד השיטה עובדת: "הזרים מממנים להן את בקבוקי המשקה ונותנים להן כמה שקלים, והן נותנות להם את גופן".

גורמי רווחה, חינוך ומשטרה מכירים היטב את התופעה החמורה. "אנחנו יודעים על שבע נערות לפחות, הקטנה שבהן בת 13", אמר גורם בעיריית ראשון לציון. "אוספים אותן, ותמורת כמה שקלים עבור בילוי או ביגוד, הן מקיימות יחסי מין עם עובדים זרים. אנחנו ממתינים שיתפנו מקומות במוסדות לנערות בסיכון כדי שנוכל להעבירן לשיקום. הן עושות את הצעדים הראשונים שלהן בעולם הזנות, וזה פרק הזמן שעוד ניתן להציל כמה מהן", הוא התריע.

על פי ההערכות של משטרת מרחב יפתח, בתל אביב פועלות כיום כ-300 "חמארות", רובן אינן חוקיות. על פי העדויות, יחסי המין מתקיימים בחדרונים צדדיים הנמצאים בחלק ממקומות הבילוי הללו. "ניתן להבחין בקלות בנערות הישראליות", הביר גורם במשטרת תל אביב. "הן מטופחות ומאופרות, לרוב בנות העדה האתיופית. האקט מתבצע במהירות ולא בשכיבה".

"תמורת כסף קטן, הילדות הללו עושות את מה שהן עושות", אמר עובד בפיצוצייה בשכונת רמת אליהו בראשון לציון שהבחין בנערות לפני צאתן לתל אביב. "ההורים לא יודעים מה הן עושות. הם באמת מאמינים שהן יוצאות לבילוי, אבל לא מודעים לאלכוהול ולמין", הוסיף.

קרדיט: אבי אשכנזי walla.co.il

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה