יזם נדל"ן נפל אל מותו מהקומה ה-13



האיש, בן 66, נפל בעת שביקר באתר בנייה שבבעלותו. במשטרה אומרים כי המרפסות חסומות במעקים, ועל כן נוסף על האפשרות של תאונה נבדקים כיווני חקירה אחרים. "לא ברור מה קרה"

יזם נדל"ן בחברה גדולה נהרג הבוקר (ראשון) בנפילה מגובה של 13 קומות באתר בנייה שהוא מקים בשכונת נחלת יהודה בראשון לציון. האיש, תושב תל אביב בן 66, בא הבוקר לאתר הבנייה בשלבי בנייה מתקדמים, ובשלב מסוים נפל אל מותו. עשרות פועלים שהיו במקום הבחינו במתרחש והזעיקו את שירותי ההצלה. "לא יודעים איך זה קרה, הוא פשוט נפל", סיפר אחד העובדים.

האיש נחשב ליזם בנייה גדול, והוא אחראי להקמת שורה של פרויקטים במרכז הארץ. מנהלים בחברה התקשו להבין כיצד אירעה התאונה. "הוא אחד היזמים המובילים ולא ברור לנו מה קרה כאן", אמר אחד המנהלים במקום. "הוא היה לבד בקומה כשהוא נפל", הוסיף אחד הפועלים. גם בני משפחתו של היזם הגיעו לאתר הבנייה בעקבות המקרה.

חוקרי משטרת ראשון לציון חוקרים את המקרה בסיוע אנשי זיהוי פלילי שהגיעו לזירה. מבדיקה ראשונית של האתר עולה כי כל המרפסות בכל הקומות חסומות במעקי עץ זמניים. על פי שעה לא ברור אם מדובר בתאונה ובמשטרה בודקים גם כיווני חקירה אחרים. כמו כן, הפסיקה המשטרה את העבודה באתר הבנייה ועשרות הפועלים והמנהלים ממתינים במקום.

קרדיט: אבי אשכנזי walla.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה