תיעוד: הגיע לשדוד - והותקף על ידי בעל החנות במרכז ראשל"צ



אדם שהגיע לחנות להחלפת כספים בראשון לציון ניסה לשדוד באיומי שוקר חשמלי את בעל המקום. השודד לא ציפה כי כמה רגעים לאחר מכן הוא יהיה שרוע על רצפת החנות לאחר שהבעלים הצליח להשתלט עליו במכות. למרות שניסה להימלט לאחר ניסיון השוד, בעל החנות לא וויתר והחזיק בו עד הגעת השוטרים. כך זה נראה

בעל עסק להמרת כספים הופתע לאחר ששודד שהתחזה ללקוח תקף אותו באמצעות שוקר חשמלי. למזלו הרע של הגנב, בעל החנות לא נרתע ואף השיב מלחמה. את כל האירוע תיעדו מצלמות האבטחה שהוצבו בתוך החנות.

דוד אביב, בעל חנות צ'יינג' קטנה ברחוב רוטשילד במרכז ראשון לציון, לא חשד כשלקוח מוכר נכנס לחנות במטרה להחליף כספים. הלקוח ביקש לטעון כרטיס אשראי ואביב נענה לבקשתו. לאחר שפתח את הדלת הראשית בחנות, החל הלקוח לאיים על בעל החנות באמצעות שוקר חשמלי.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

השודד דרש מאביב להכניס את כל הכסף להעביר את הכסף שבחנות לתוך שקית. בעל החנות לא איבד שליטה וניסה להסיח את דעתו של השודד. תוך מספר שניות הוא לחץ על כפתור המצוקה שבחנות ונכנס לחדר הכספים, שם ניהל עם השודד מאבק עיקש, במהלכו הצליח להכניע אותו במכות.

אשתו של בעל החנות: "יש לי בעל גיבור"

במקביל, הזעיקו השכנים את המשטרה והשודד ניסה להימלט בשארית כוחותיו. תוך כדי שהוא מנסה לצאת מהחנות, השודד התחנן בפני אביב שישחרר אותו. בעל החנות לא נרתע והמשיך לאחוז בשודד בחוזקה עד הגעת המשטרה. בלשי תחנת ראשון לציון שהגיעו למקום אזקו את האיש ולקחו אותו עמם לתחנת המשטרה.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

"אמרתי לעצמי שאם זה לא סכין ולא אקדח אז אין ממה לפחד", סיפר אביב לאחר האירוע. "הוא ניסה לברוח ואמרתי שאם כבר תפסתי מישהו שבא לעשות לי רע, אני אחזיק אותו עד שתגיע עזרה".

"יש לי בעל גיבור על מסתבר", אמרה אוקסנה, אשתו של אביב, שהייתה אמורה לפתוח את החנות במקומו באותו בוקר. "לא הכרתי אותו ככה במצבים כאלה. הלוואי שלא נגיע למצב כזה בעתיד".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה