נאבקים בעבירות תנועה קשות בעיר



חניתם בחנייה כפולה, חניית נכים או על מעבר חצייה כדי לקפוץ ולהוציא כסף מהבנק, חזרתם לרכב ואין על השמשה דו"ח חנייה? אל תנשמו לרווחה, ייתכן והדו"ח כבר נרשם והוא בדרך לכתובת הדואר שלכם * ניידת מאובזרת במצלמה 360 מעלות תפעל בצירי תנועה מרכזיים בעיר

החברה לביטחון וסדר ציבורי בראשון לציון תחל להפעיל ניידת מיוחדת שמטרתה לאכוף עבירות תנועה קשות ברחבי העיר. הניידת מצוידת במצלמה מיוחדת שמותקנת על גג הרכב ותצלם כל הזמן, 360 מעלות. החומר מועבר ישירות למחשב הנייד שבתוך הניידת אותה יפעיל פקח ויזרים את הדו"חות על העבירות ישירות למנהלת אגף חניה וגרירה ,יוכי רוט אילן, בשלב זה, הדו"חות כבר מודפסים וישלחו ישירות לכתובת הדואר של עברייני החנייה. למעשה, תוכלו לדעת אם צילמו אתכם בשעת המעשה רק כשתקבלו את דו"חבדואר. האכיפה תתבצע מניידת פיקוח גלויה ומשולטת המופעלת באמצעות פקחי החניה מוסמכים.

בחברה לבטחון מספרים על שורה של עבירות תנועה המוגדרות קשות שפוגעות בזרימת התנועה ומסכנות את בטיחות הולכי הרגל. כך למשל, מדי יום נרשמים עשרות דו"חות לכלי רכב שחנו בחניות נכים בעיר. האכיפה המוגברת בנושא לא הצליחה למגר את התופעה לגמרי. עבירות נוספות שצפויות להילכד במצלמת הניידת הן: חניות כפולות בצירים ראשיים, חניות על מדרכות ועל תחום צומת, חניות על מעברי חצייה, ובעיקר בסמיכות לבתי ספר, כך שהתלמידים מתקשים לחצות בבטחה. הניידת תפעל בעיקר בצירים מרכזיים כמו ברחובות רוטשילד, הרצל, לישנסקי, משה דיין, סחרוב, ז'בוטינסקי, סביב קניון הזהב ורחובות נוספים. כעת מקווים בחברה לביטחון שהניידת תרתיע את הנהגים בביצוע אותן עבירות.

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

רוט אילן מוסיפה: "למרות אפשרויות החניה הרבות בעיר, ישנם לא מעט נהגים המתעקשים להחנות את רכבם בניגוד לחוק. תושבים רבים מתלוננים על תופעה זו ועל ההתנהגות הבריונית של נהגים בכביש המרשים לעצמם לזלזל בציבור ולסכן אותם. נתקלתי לא פעם בנהגים שחנו בחניית נכים או חסמו נתיב תחבורה ציבורית, כי הם קפצו לקנות סיגריות מהקיוסק או יצאו להוציא כסף מהכספומט. נציין כי מדי יום מתקבלות כ-70 פניות במוקד העירוני על רכבים החונים בניגוד לחוק.

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, הוסיף: "עיריית ראשון לציון רואה חשיבות עליונה בשמירה על הבטיחות בדרכים ועל זרימת התנועה בעיר. כדי לאפשר זאת, החלטתי לצייד את פקחי העירייה בטכנולוגיה המתקדמת בעולם לשמירה על הסדר הציבורי והגברת הבטיחות בכבישים בעיר".

נזכיר, כי עיריית ראשון לציון פועלת בזירות שונות על מנת ליצור מודעות הולכת וגדלה של הציבור לשמירה על החוק וליצירת סביבה מחנכת, ולפיכך מקיימת מערך הסברה הקורא לשינוי בהתנהגות והתחשבות באחר. האכיפה נועדה למגר מקרים חמורים של בריונות בכביש. אגף הפיקוח קורא לציבור הנהגים לשמור על הוראות החוק והסדר הציבורי ולהימנע מביצוע עבירות הקשורות לחנייה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה