התאונה בראשל"צ: מאבק על חיי האחיות



הילדות בנות ה־5 וה־11 מאושפזות במצב קריטי.הרופאים בבית החולים שיבא בתל השומר נאבקים על חייהן של שתי האחיות בנות ה־5 וה־11, שנפצעו בתאונת הדרכים הקשה שאירעה שלשום במרכז ראשון לציון, כאשר מונית שירות התנגשה ברכב שבו נסעו עם אמן.

בת ה־5 סובלת מפגיעת בטן וגפיים, ואחותה הגדולה סובלת מפגיעת ראש. שתיהן מורדמות ומונשמות ומצבן מוגדר קריטי. אתמול הגיעה אמן של הילדות, שמאושפזת אף היא בבית החולים במצב בינוני, לבקר את בנותיה. האם הגיעה כשהיא בכיסא גלגלים ופניה חבולות. בני משפחה נוספים הגיעו אף הם לעודד את המשפחה.

נהג מונית השירות אמר אתמול בשיחה עם ערוץ 2 כי "אני מתפלל שהפצועות יבריאו, אבל התאונה לא קרתה באשמתי". הוא טען כי "הרכב הפרטי חסם לי את הנתיב. ניסיתי לברוח מהתאונה ולא הצלחתי".

אחת מקרובות המשפחה ביקשה להעביר לו מסר אחד: "שיפסיק לדבר על מה שהיה בתאונה. מספיק קשה לנו גם ככה".

כזכור, התאונה אירעה אתמול כאשר רכב פרטי, שבו נסעו שתי הבנות עם אמן, החל לפנות שמאלה מרחוב הרצל לרחוב סוקולוב. מונית שירות שהגיעה מכיוון דרום ברחוב הרצל פגעה ברכב בעוצמה רבה, וכעבור 20 מטרים התהפכה.

בוחני תאונות הדרכים באגף התנועה במשטרת מרחב השפלה, בפיקודו של רפ"ק רועי שפר, ממשיכים לבדוק את נסיבות התאונה. ההערכה היא כי נהג מונית השירות, שנפצע באורח קל, נסע במהירות מופרזת, וייתכן גם כי לא ציית לרמזור אדום. השוטרים איתרו תיעוד של מצלמות אבטחה שהוצבו באזור וצילמו חלק מהתאונה, אשר יסייע בחקירת נסיבותיה.

עם זאת, במשטרה בודקים גם את התנהגות הרכב הפרטי שבו נסעו הילדות עם אמן. נהג המונית הועבר לאחר התאונה לבית החולים ושוחרר אתמול לביתו. המשטרה זימנה אותו לחקירה ותגבה עדות גם מהאם.

קרדיט: שלומי דיאז, מיטל יסעור בית-אור "ישראל היום"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה