נתפסו שני חשודים בגניבת סולר ממשאיות חונות



מחיר הסולר הגבוה מפתה גנבים להסתכן ולגנוב עשרות ליטרים של סולר ממשאיות חונות. הפעם נתפסו שני חשודים בשעת מעשה כשברשותם נמצאו מיכלי פלסטיק גדולים ומברגים

החורף הגיע והביקוש לסולר עבור הסקה ובכלל למכירה בתחנות דלק פיראטיות, עולה. זה מה שכנראה מפתה גנבים להסתכן ולפרוץ למיכלי סולר של משאיות חונות. כך היה בסוף השבוע האחרון כאשר צוות איכות הסביבה של החברה לביטחון- אבי נאשי, שמעון בלום ועמית מנור, ערכו סיור ליד בית העלמין הצבאי  בעיר שם נמצא חניון גדול מאוד שבו נוהגים נהגי המשאיות הכבדות לחנות בו במהלך הלילה. הפקחים זיהו שתי דמויות לבושות בגדים כהים ולראשם כובעי גרב, כאשר הם פותחים בריצה ממשאיות חונות במקום.
 

הפקחים הודיעו ברשת על הדמויות החשודות והחלו להתקרב למשאיות. על ארגז המשאית בחלק התחתון נתגלו סימני פריצה ועל הרצפה נראו מספר מברגים. בינתיים הגיעה תגבורת של ניידות בילוש של המשטרה וניידות אזוריות של החברה לביטחון והחלו בסריקות במקום. ליד אחת המשאיות נמצאו במרוכז 13 מיכלי פלסטיק גדולים. מיד לאחר מכן אותר רכב לבן ובו שני חשודים העונים לתיאור. בחיפוש שנעשה ברכב נמצאו כלי פריצה התואמים את הכלים שנמצאו ליד המשאיות. כמו כן, תא המטען הדיף ריח עז של סולר. המשטרה עכבה את החשודים והחרימה את רכבם.

בחברה לביטחון וסדר ציבורי מספרים כי זהו לא המקרה הראשון של גניבת סולר ממשאיות. כפי שקרה לאחרונה עם תופעת גניבות הברזל שהתגברה עם עליית מחיר הברזל, כך גם עתה עם הסולר. הגנבים מחפשים דרכים קלות ויצירתיות להשיג את מבוקשם. על פי הערכות 13 מיכלי הפלסטיק יכלו להכיל סולר בהיקף של אלפי שקלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה