נתניהו: ספי ריבלין הצחיק בהומור השנון שלו דורות של ישראלים



ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למותו של ספי ריבלין ואמר "יחד עם רבים בעם אני דואב את הליכתו של ידידי ורעי ספי ריבלין.

"ספי היה אמן אהוד שהצחיק בהומור השנון שלו דורות של ישראלים. הוא היה בעל דעות לאומיות מוצקות והוא אף פעם לא התכופף מול רוחות האופנה".

נתניהו הוסיף "נאבק במחלתו בגבורה במשך שנים ארוכות מתוך רוח אופטימיות ותקווה, שתמיד אפיינה אותו. הוא יחסר לי ולעם ישראל מאוד".

משפחתו של ספי ריבלין ביקשה להודות "לאלפי הישראלים שתמכו, עודדו והעניקו לו כוחות מחודשים ואהבה אין קץ לאורך כל התקופה". 

עוד תגובות על הליכתו בטרם עת של ספי ריבלין

# יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הביע צער על פטירתו של ספי ריבלין ואמר: "ספי היה אדם נפלא ובעל מניות רבות ב'פס הקול של המדינה'. יותר מכל הוא ייזכר כאמן רב יכולות שידע בחן ובהומור המיוחדים לו להעלות חיוך חם ולשחרר צחוק מתגלל גם ברגעים קשים".

אדלשטיין הוסיף "בשנים האחרונות קולו של ספי אבד לו בעקבות מחלתו, אך חיוכו ושמחת החיים שלו זרמו בו ובנו בעצמה". 

# יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, ספד לקומיקאי ספי ריבלין שהלך הלילה לעולמו: "בדרן גדול ואמן חשוב. אני זוכר את ספי ריבלין כנער ב'ניקוי ראש' וכאבא צעיר רואה עם ילדיי את 'רגע עם דודלי ו'הבית של פיסטוק'".

# שר הביטחון משה יעלון ספד לספי ריבלין שהלך הלילה לעולמו ואמר: "בכישרונו הנדיר גרם ספי לכל ילד שצפה בו, לחוש שמדובר בחבר מהשכונה ולא בדמות טלוויזיונית, ספי היה איש שאכפת לו מהנעשה במדינה, ואף התגייס בשל כך לפעילות ציבורית ופוליטית. הוא לא היה חייב לעשות זאת. ספי היה מפורסם מספיק כדי להמשיך לעשות לביתו, אך הרצון לתרום למדינה ולאזרחיה גבר עליו".

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר ? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

# שרת המשפטים ציפי לבני הביעה את תנחומיה למשפחתו של הקומיקאי ספי ריבלין שהלך הלילה לעולמו ואמרה: "שחקן וקומיקאי מוכשר שלא חשש להביע עמדות פוליטיות ולהילחם עליהן גם כשהיו נגד הזרם, גם כשאיבד את קולו, הוא תמיד נשמע ועוד ימשיך להישמע גם בעתיד".

# הקומיקאית ציפי שביט ספדה לחברהּ ספי ריבלין שהלך הלילה לעולמו ואמרה: "ספי הגאון הגיבור, המצליח, באמת השחקן הכי טוב. הפרטנר הכי טוב שאי פעם הייתי איתו על הבמה. ספינק'ה היה עולמי, כשהוא הרגיש פחות טוב, הייתי שם כדי לשים לב ולנשק לו את העיניים הכחולות, וכשהוא הרגיש טוב הוא ישב והצחיק וכתב בדיחות כאילו שזה קורה למישהו אחר".

# גורי אלפי הגיב בטוויטר למותו של ריבלין וכתב: "איזה דיכאון. שולח את אהבתי למשפחה הנפלאה של ספי. פשוט כואב". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה