הצלחה אדירה לאירוע הכלים הבלתי מאוישים בראשון לציון



הצלחה אדירה לאירוע AUS&R. יותר מ 2,700 מבקרים ומתוכם 58 אורחים שהגיעו מ-24 מדינות ברחבי העולם, עשרות עיתונאים וצוותי טלויזיה מ-64 גופי תקשורת מקומיים וזרים, כיסוי נרחב בעולם ובקשות להשתתף באירועים הבאים - זה סיכום ראשוני של אירוע הכלים בלתי מאוישים ורובוטיקה שהתקיים אתמול בראשון לציון.

"זה היה אירוע ללא תקדים בהיקפו וברמתו" אמר אחד מבכירי מערכת הביטחון שהיה בתערוכה. דבריו משקפים את הענין העצום שהאירוע עורר. צוותי הטלויזיה החלו להגיע לאתר הארוע בשעת בוקר מוקדמת ובמהלך היום ביצעו מאות ראיונות. "קיבלתי כאן היום כיסוי תקשורתי שלא קיבלתי בעשר השנים האחרונות" אמר אחד המציגים.

ההדגמות החיות היוו את מוקד הענין המרכזי . ההדגמות נעשו בשעות לפני הצהרים ואחר הצהרים, מעל שטחי הדיונות והאגם שליד אתר האירוע במערב ראשון לציון. בזה אחר זה הוצגו מל"טים וכלי רכב בלתי מאוישים כמו גם מערכות תצפית מתקדמות. ניידת שידור מיוחדת ביצעה שידורים ישירים למספר רב של כלי תקשורת בעולם.

במהלך היום היו אולמות ההרצאה מלאים בקהל מקצועי ששמע מגוון גדול של סקירות מפי טובי המומחים בתחום. גם התערוכה על הקרקע היתה משכה תשומת לב רבה. "הרמה כאן מזכירה את החשובים באירועי התעופה בעולם כמו הסלון האווירי בפריס" אמר אחד מהמציגים.

קרדיט: i-hls.com
קרדיט צילום: ניר שמול – Coming Up


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה