הפקח נאבק בתוקפי שוטר בראשון לציון



פקח החברה לביטחון, יעקב אלמוג, התבקש להתלוות לניידת משטרה שהוקפצה לטפל באירוע קטטה * כשהגיע למקום ראה שלושה בני אדם מתנפלים על השוטר שהגיע למקום * הוא ריסס את השלושה בגז פלפל ולאחר מאבק, הצליח לנטרל אותם * השוטר מאושפז וסובל מפגיעה קשה בעינו * באירוע אחר הוחרמו פירות מרוכל והועברו לפנימייה לילדים חוסים

 

דיווח שהתקבל אחרי חצות בסוף השבוע האחרון בדבר קטטה במועדון במתחם הרובע, הקפיץ את פקח החברה לביטחון, יעקב אלמוג, ללוות ניידת משטרה ובה שוטר ומתנדבת. כאשר השוטר הגיע למקום, הוא זיהה אדם שוכב על המדרכה ומעליו רוכנים שלושה בני אדם, שלאחר מכן יתברר שהיו שיכורים כלוט. השוטר פנה אל השלושה דרך חלון הניידת, בתוך שניות החלו השלושה להתקדם לניידת באופן מאיים. הפקח אלמוג שהגיע למקום וחנה סמוך מאוד לניידת, התכונן להתפתחות וזו קרתה בתוך שניות. השוטר יצא מהרכב ומיד הותקף באגרופים על ידי השלושה. הפקח זינק לעברם וריסס את פניהם בגז פלפל. בשלב הזה הזעיקה המתנדבת תגבורת, והפקח יחד עם השוטר הצליחו לדחוק מעליהם את השלושה שהחלו במנוסה מהמקום.

בינתיים ניידת משטרה נוספת הגיעה, והצוות יחד עם הפקח רדפו אחרי שלושת החשודים, תפסו אותם ועצרו אותם. השוטר שנפגע פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות בפניו ופגיעה קשה באחת מעיניו. בחיפוש על השלושה שנעצרו נמצאו שוקר חשמלי ומזלג בתחתון של אחד החשודים. קציני משטרה שבחו בסוף השבוע את פעולתו המהירה של הפקח. גם ראש העירייה, דב צור ומנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, שבחו את הפקח יעקב אלמוג על תפקודו. "הפקח גילה ערנות, מקצועיות וקור רוח בטיפול האירוע ובכך מנע פגיעה קשה יותר בשוטר" אמר צור.

והפקח אלמוג סיפר: "זה לא קורה כל יום שתוקפים שוטר, הם היו גדולים מאוד ושיכורים וזה בקלות יכול היה להידרדר לאירוע חמור הרבה יותר".

החרימו סחורה מרוכל והעבירו לפנימייה לילדים חוסים

אירוע אחר, שגם הוא כלל שימוש בכוח נגד שוטר ופקח, אירע בתחילת השבוע סמוך לקניון הזהב. פקחי החברה לביטחון מסיירים במקום נוכח תופעת רוכלות לא חוקית. צוות התערבות הגיע למקום וזיהה רוכל שמוכר פירות מתוך רכבו. הצוות ביקש להחרים לרוכל את הסחורה, אלא שזה וחברו ניסו למנוע מהפקח והשוטר לעשות זאת. לבסוף השניים נעצרו וכל הסחורה שהוחרמה- 45 קרטונים של אבוקדו ותותים נתרמו לפנימיית ילדים חוסים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה