קשיש נדרס למוות בראשון לציון- חשש לפגע וברח



הקשיש, כבן 80, נדרס כשהיה בדרכו לתפילה. במשטרה קראו לנהג הפוגע להסגיר את עצמו. "להשאיר כך אדם צדיק זה לא אנושי", אמרה נכדתו. בתל אביב נהרג רוכב אופנוע מפגיעת רכב

שוטרי מרחב שפלה עורכים חיפושים אחר נהג מכונית החשוד שפגע הבוקר (שני) בקשיש בן 82 ברחוב מורדי הגטאות בראשון לציון. צוות מגן דוד אדום ממרחב איילון שהוזעק למקום קבע את מותו. המשטרה חושדת כי נהג מכונית שפגע בו הפקיר אותו ונמלט מהמקום. מחקירה ראשונית עולה כי הקשיש היה בדרכו לתפילה בבית כנסת בשעה 5:30. הוא נמצא מוטל על המדרכה, סמוך למעבר חצייה. ככל הנראה לא היו עדי ראייה לתאונת הדרכים.

רב-פקד רועי שפר, ראש לשכת התנועה במרחב שפלה, אמר בראיון לגלי צה"ל כי במשטרה "עושים את כל המאמצים למצוא את הנהג. הוא פשוט הפקיר את המבוגר על הכביש. אנחנו עושים כל מאמץ כדי לאתר אותו". רפ"ק שפר פנה אל הנהג וקרא לו להסגיר את עצמו. הוא הוסיף: "אנחנו הופכים כל אבן כדי למצוא אותו ואנחנו נגיע אליו. אני קורא לו לעשות את הדבר שהוא צריך לעשות - להגיע לתחנת משטרה ולהגיד שהוא פגע בהולך הרגל".

פראמדיק מגן דוד אדום, ניר הנדלר, שהוזעק למקום, סיפר: "כשהגענו למקום עם ניידת טיפול נמרץ, הבחנו בקשיש המוטל על הכביש. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

רוצים לקבל עוד עדכונים על אירועים בראשל"צ? הצטרפו ל- Rishonet.com בפייסבוק

"אני רוצה שיתפסו אותו ושהוא יקבל את העונש שלו", אמרה נכדתו של האיש, מרים. "להשאיר אדם קשיש, צדיק, שאפילו לא ביקש עזרה שייקחו אותו לבית הכנסת, מוטל כמו נבלה - זה לא אנושי. זה לא הגיוני שמישהו יכול לעשות דבר כזה".

צילום: אבי קקון Rishonet.com
קרדיט: שבתי בנדט ומור שמעוני, וואלה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה