תושב ראשל"צ מואשם בחטיפת תושב י-ם



תושב ראשון לציון ושלושה תושבי הפזורה הבדואית נאשמים בחטיפת יהודי תושב ירושלים ודרישת כופר של 15 אלף שקלים עבורו. נגד הארבעה הוגש הבוקר בבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום, המייחס להם חטיפה על רקע פלילי.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים שלושת החשודים מהפזורה הבדואית קבעו להיפגש בירושלים עם המתלונן, שהיה חייב להם כסף. לאחר שנפגשו, הוא נכנס לרכבם - ככל הנראה מרצונו - והם נסעו דרומה. במהלך הנסיעה, שמו השלושה מעיל על ראשו של החטוף בכוח.

אחד החוטפים ציווה על המתלונן להעביר אליו את המכשירים הניידים שברשותו, והטיח בפניו כי הוא לא ישוחרר עד שיעביר אליו את כספי החוב בסך 3,000 שקלים. בנוסף, איים החוטף על המתלונן כי אם יזוז "יפרק אותו". לאחר מכן הוא השיב לו את המכשיר והורה לו להתקשר לקרוביו לצורך גיוס הכסף, כשהפעם דרש סכום גבוה בהרבה - 15אלף שקל.

קרובי החטוף הציעו להעביר רכב תמורת שחרורו

החוטף לקח את הטלפון פעם נוספת ואמר לקרוביו של החטוף כי אם לא יגייסו את הכסף עד הבוקר - לא יזכו לראות אותו חי. קרובי משפחתו של החטוף הציעו להעביר לחוטף רכב בשווי 12,800 שקלים, אך הוא סירב. לאחר מכן, הושגה הסכמה עם אחיו של החטוף על העברת הכסף והוא שוחרר, לא לפני שהחוטפים מאיימים עליו ש"יישרפו את משפחתו" אם יעז לספר על מה שעבר.

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בראשון לציון ? הצטרפו ל- Rishonet בפייסבוק

המשטרה הצליחה לאתר את החוטפים, וסימנה את השטרות שהועברו להם. הם נעצרו, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם.

אייל אביטל, סניגורו של אחד הנאשמים, אמר לחדשות 2 Online: "המשטרה סיפרה סיפורים והמציאה שקרים". עורך הדין עידו פורת, המייצג נאשם אחר, הבהיר כי "יש רקע והיכרות בין החשוד למתלונן, אבל מכאן ועד חטיפה יש מרחק רב. זה סיפור הזוי והלקוח שלי מכחיש כל קשר".

קרדיט: יוסי זילברמן | חדשות 2


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה