נתיב הבריחה של רוצח נאוה חן עבר בראשון לציון



אבנר ברק, החשוד ברצח בת זוגו לשעבר נאוה חן ז"ל, ככל הנראה תכנן היטב את מסלול הבריחה שלו. מתיעוד האירוע ניתן ללמוד בדיוק מה עשה ברק מאז נמלט מזירת הרצח בתל מונד דרך מתקן שטיפה בראשון לציון ועד שנתפס באשקלון בשבוע שעבר.

בשעה שבע וחצי בבוקר, שעה בלבד לאחר הרצח האכזרי, הגיע ברק למתקן שטיפת מכוניות במערב ראשון לציון. הוא היה מצויד במחשבו האישי, במגבת ובשקית, שבתוכה ככל הנראה החביא את הסכין איתה דקר למוות את חן. הוא שטף את ידיו ופניו ושוחח עם אנשים שהיו במקום.

אבנר ברק לא בחר במתקן שטיפת מכוניות אקראי. הוא הכיר היטב את המקום. לפני כחצי שנה פגש ברק את הבעלים איציק סוויסה וביקש ממנו לשהות במתקן בלילות, מפני שאין לו איפה לישון. סוויסה ריחם אליו ונענה לבקשתו. "זאת תחושה מאוד קשה לגלות שנתת לאדם כזה לישון בעסק שלך, כשאתה יודע שזה מה שהוא עשה בסוף", אמר היום סוויסה בכאב.

כארבע שעות לאחר הרצח, ברק הבחין בשוטרים שהיו בסיור שגרתי באזור התעשייה של ראשון לציון. הוא חשב שבאו לעצור אותו, ונמלט ממתקן השטיפה בריצה. יממה לאחר מכן הגיע אל חוקרי מרחב השרון מידע מודיעיני מאדם שמכיר היטב את ברק, שסיפר לחוקרים כי ייתכן שהרוצח הנמלט נמצא באזור אשקלון.

רוצים לקבל עדכונים וחדשות בראשון לציון ? הצטרפו ל- Rishonet בפייסבוק

צילום: משטרת ישראל

קרדיט :ברהנו טגניה | חדשות 2


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה