סבתא הבריחה שודד מחנות תכשיטים בראשון לציון



צעיר בן 23 ניסה אתמול לשדוד חנות תכשיטים בראשון לציון, אבל הוא לא ידע עם מי הוא הסתבך. "הוא שם לי את האקדח על המצח ואמר אני ארצח אותך. עשיתי צרחות כאלה שכל האזרחים התאספו מסביבו והיה רעש ובלגאן", שחזרה בעלת החנות, כוכבה ליאני. השודד ברח ונתפס על ידי אזרחים, שגם בעטו בו

"שלומי בסדר, היום יחסים לאתמול יותר טוב", כך הסבירה כוכבה ליאני, בעלת חנות תכשיטים בראשון לציון שהבריחה אתמול צעיר שניסה לשדוד את העסק שלה. "נכנס בחור בסביבות 11:30, רץ אחרי הדלפק ואמר לי גברת זה שוד מזוין. אל תזוזי, אם תזוזי אני רוצח אותך אני הורג אותך", היא שחזרה בראיון בתכניתו של רפי רשףבערוץ 10.

"התחלתי לצעוק: 'אני לא אתן לך בשום אופן'. הוא יצא מהדלפק ובא מקדימה ליד הדלת, נתן לי שקית ואמר לי 'אם את לא ממלאת אותה זהב אני מחסל אותך. זה שוד ואת צריכה להבין'. הוא שם לי את האקדח על המצח. עשיתי צרחות כאלה שכל האזרחים התאספו מסביבו והיה רעש ובלגאן", הסבירה ליאני.

לדבריה, מתברר כי היו ברחוב היו שני שוטרים שלא היו בתפקיד שהתגברו עליו, והיו אזרחים וגם מישהו מהעירייה שהפיל אותו מהאופנוע. "הוא דרס שני אזרחים. כשהוא ראה שהוא חסר אונים הוא התחיל לרוץ ושמה כבר תפסו אותו, אמרו לו 'אתה אזוק זה משטרה' והוא נכנע", היא סיפרה.

כאשר היא נשאלה מדוע לא נתנה לשודד את התכשיטים, השיבה ליאני: "מה זה לשתף פעולה? ראשית כל לא ידעתי אבל האקדח היה דמה. אני עובדת 26 בתוך החנות עם בעלי ולא יתכן שאני אתן לבן אדם הכל בגלל שיש לו חובות", אמרה בעלת החנות. היא נשאלה אם החיים לא שווים יותר מהזהב, ואמרה "ממש לא. אמרתי שאני אצא גדולה בשביל כל האחרים. אנשים עובדים קשה בשביל כל גרם זהב".


רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? תנו לייק לדף הפייסבוק של Rishonet.com

"אם הוא היה יורה אז היה יורה. אמרתי לו שהורגים גם בגיל 18 - אז תהרוג אותי", הוסיפה ליאני. מאוחר יותר התברר כי השודד הוא צעיר בן 23, שאשתו הרה. "מסתבר שהוא לא ילד מבית טוב. כנראה שהיה לו חסך. ככה לא באים לאישה שהייתה יכולה להיות הסבתא שלו. רציתי להראות לו שאני לא פוחדת", אמרה ליאני. היא הוסיפה כי לא ישנה כל הלילה והיום תפוס לה הגב. "אני אוהבת אתכם ורוצה שכולם ידעו ולא יפחדו - לא צריך לתת את הכל על מגש של כסף", היא סיכמה.

קרדיט: חדשות nana10


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה