נפלה בטקס חלוקת פרסים ותובעת את המעסיק



עובדת בנק דיסקונט מעדה ונחבלה בעת שהתכוונה לעלות על הבמה במהלך טקס חלוקת תעודות לעובדי הבנק תובעת פיצויים בגין נזקי גוף

בנק דיסקונט נתבע לפצות את אחת מעובדותיו בשל פציעתה במהלך אירוע של חלוקת תעודות לעובדי הבנק. לטענת העובדת, בעת שהתכוונה לעלות על הבמה באולם ההרצאות במקום עבודתה מעדה ונפלה וכתוצאה מהנפילה נחבלה ברגלה.

התובעת שהועסקה בסניף הבנק בראשון לציון טוענת כי הובהלה באמבולנס לבית החולים "וולפסון" בחולון שם אובחן שבר מרוסק בירכה השמאלית. בהמלצת הרופאים היא אושפזה ועברה ניתוח לשחזור השבר וקיבוע על-ידי פלטה וברגים.

לדברי התובעת, היא שוחררה מבית החולים בחלוף 6 ימים עם המלצות להימנע מדריכה על רגל שמאל, המשך מעקב רופא מטפל ואורתופד, טיפולי פיזיותרפיה ונטילת משככי כאבים לפי הצורך.

לאחר הניתוח, נאמר בתביעה, הייתה התובעת במעקב בקופת חולים, עברה טיפולי פיזיותרפיה רבים ונטלה משככי כאבים במינון גבוה על-מנת להתמודד עם הכאבים. לאחר הניתוח הייתה התובעת בשיקום תקופה של חודשיים במרכז הרפואי "רעות".

לדברי התובעת, עד היום היא סובלת מכאבים וממגבלות תנועה, וטיפולי הפיזיותרפיה הרבים שעברה לא הביאו לשיפור ניכר במצבה. בנוסף נותרה לה כתוצאה מהניתוח צלקת רגישה ומכערת.

התובעת מציינת כי בעקבות התאונה נותר לה נזק תפקודי ונכות צמיתה משוקללת בשיעור של 27%. לטענתה, התאונה אירעה באשמתה ו/או ברשלנותו של הבנק אשר לא סיפק לה תנאי עבודה מתאימים ו/או בטוחים על-מנת לאפשר לה לבצע את עבודתה בבטיחות ולמנוע כל אפשרות לקרות מקרה כגון התאונה נשוא התביעה.

בתביעה נאמר כי טרם אירוע התאונה החליטה התובעת לפרוש לפנסיה מוקדמת מהבנק וזאת לאור הצעת עבודה שקיבלה מאולם אירועים. ואולם לדאבונה, מאז אירוע התאונה בינואר אשתקד היא סובלת מהגבלות וכאבים קשים ולפיכך נאלצה לוותר על הצעת העבודה שקיבלה. 

התובעת מבקשת מבית משפט השלום בקריות לחייב את הבנק לפצותה בגין נזקיה בעקבות התאונה שעיקרם הפסדי השתכרות לרבות הפסד תנאים סוציאליים בעבר ובעתיד, הוצאות רפואיות, כאב וסבל.

הבנק טרם הגיש כתב הגנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה