אישום: תושב ראשון לציון אזק את בנו ברגליו למשך שבוע



האב תושב ראשון לציון, מואשם שהכה את בנו במוט ברזל וכפת אותו באזיקי ברזל כדי לגזור את שיערו בכפייה, בניסיון "למנוע ממנו להדרדר"

לבית משפט השלום בראשון-לציון הוגש הבוקר (יום ג') כתב אישום נגד תושב העיר, בן 43, שתקף את בנו בן ה-15 והתעלל בו. על פי כתב האישום, האיש הכה את בנו פעמים רבות, ובאחד המקרים אף אזק את ידיו באזיקי מתכת, ובמקרה נוסף כפת את רגליו באזיקי פלסטיק למשך שבוע, לאחר שברח מהבית.

האב טען כי ניסה לחנך את בנו ולשקם את סמכותו ההורית, מתוך חשש שיתדרדר. עוד עולה מכתב האישום, כי החל משנת 2010, בהזדמנויות רבות בהן הנאשם לא היה שבע רצון מהתנהלות בנו הקטין, נהג הנאשם להכותו באמצעות מוט מתכת שהחזיק בבית ואף לאיים עליו באמצעותו.

במקרה נוסף הזעיק הנאשם כוח משטרה, והתלונן כי בנו לא חזר בשעה המבוקשת. השוטרים החזירו את הילד לביתו. הבן ביקש לדווח לשוטרים על התנהגותם של הוריו כלפיו, ואז איים עליו האב ש"ישבור עליו כיסא" אם יבקש זאת שוב. כשהבן יתעקש, הטיח בו האב כיסא שהיה בחדר ופגע בו.
באירוע שהתרחש לאחר מכן שמע הנאשם כי בנו הגיע לביתה של חברתו, וקיבל את רשותה של אמה להגיע למקום. הוא המתין לבנו, איים עליו בגז מדמיע, ואז גרר אותו יחד עם חברו למכונית והשיב את הנאשם הביתה, תוך שימוש באלימות. בבית אזק אותו ברגליו למשך שבוע ימים ברציפות. כחודש לאחר מכן אזק הנאשם בסיוע חברו את ידיו של הבן באזיקי מתכת, וסיפר אותו בכפייה. הוא הסביר כי ראה בשיערו הארוך של הבן סימן להתדרדרותו.

אישום נוסף מתאר כיצד לאחר שהילד סירב להשליך שקית זבל לפח האשפה, נטל האב מוט ברזל שנמצא בבית והכה בו את בנו בידיו וברגליו וגרם לחבלה ברגלו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה