ראשל"צ: ריב דיירים על מחסן כמעט הוביל לדקירות



שוטרים הוזעקו בעקבות צרחות ודקירות הנשמעות מאחת הדירות בבניין מגורים בראשון לציון.השוטר שמע מהמדרגות צעקות "אני אדקור אתכם", השוטר המשיך לעלות קומה ושם הבחין בחשוד העומד בחדר המדרגות, אוחז בידו סכיןוצועק לעבר אחת הדירות "אני אדקור אותך....

ב-5/7/13 בשעות הצהריים התקבל דיווח למוקד 100 על צרחות ודקירות הנשמעות מאחת הדירות שוטרים הוזעקו למקום ועלו מעלה לאחר שהבחינו בהתקהלות, השוטר שמע מהמדרגות צעקות "אני אדקור אתכם", השוטר המשיך לעלות קומה ושם הבחין בחשוד העומד בחדר המדרגות, אוחז בידו סכין (נתפסה) וצועק לעבר אחת הדירות "אני אדקור אותך....

רק לאחר שראה את השוטר החשוד חזר לדירתו לא לפני שסינן קללות ואיומים לעבר השוטרים בביתו השליך את הסכין מידו, המשיךל נפנף בידיים קפוצות, נצמד לשוטר וכל זאת תוך שהחשוד בגילופין (בחקירתואמר כי שתה מספר בירות) - ובסיכומו של ענין נעצר.

מחומר החקירה שנאסף עולה כימדובר במחלוקת "טרייה" בין שתי  משפחות הגרות באותה קומה באותו בנין- אחת מול השנייה על רקע השתלטות אחת המשפחות על מחסן .


בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעיר- הקליקו ותנו לייק

הדבר לא מצא חן בעיני החשוד שהיה בגילופין, הוא ניגש לדלתהשכנים הסמוכה ע"מ לדבר על פשר העניין ומשם ככל הנראה התלקח הוויכוח כפי שתואר לעיל.

שני השכנים  החשודים נעצרו לחקירה בתחנה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה