חייל מראשון לציון חשוד בגנבת אמל"ח ושימוש בסמים



חוקרי מצ"ח פשטו על הפלוגה בגדוד דוכיפת וכן על בתי אחד הלוחמים, ועיכבו לחקירה מספר חיילים חשודים. אבי אחד הלוחמים: "הם מלח הארץ". מדו"צ נמסר: "החקירה מתנהלת בעקבות ראיות ממשיות שהתגלו כנגד החשוד בגין גנבת אמל"ח ושימוש בסמים"

מבוכה בחטיבת כפיר: מצ"ח חוקרת חשד כי בפלוגה בגדוד לוחמים של דוכיפת התנהל סחר בסמים, מכירת רובה ומכירת רימון רסס. המשטרה הצבאית עצרה לחקירה לוחם בגדוד וכן חוקרת מספר חיילים בפלוגה.

תחילתה של הפרשה לפני כשלושה חודשים, כאשר לוחמי הפלוגה שהיו בפעילות מבצעית באזור רמאללה דיווחו על היעלמות רובה M-16 של אחד הלוחמים. הלוחמים סיפרו כי הרובה נגנב מהלוחם בזמן שישן, כשהיה מונח מתחת לראשו.

בתחילה התעורר חשד כי אלמוני חדר אל המתחם של הפלוגה וגנב את הרובה. אמנם במהלך החקירה התגברה ההערכה כי הרובה נגנב מאחד החיילים. כמו כן, עלה החשד כי רימון רסס נגנב וככל הנראה נמכר לגורם פלילי.

במהלך החקירה, פשטו הבוקר חוקרי מצ"ח על הפלוגה ואף אחד הלוחמים, תושב ראשון לציון, עוכב לחקירה. חיילים נוספים עוכבו גם הם, בחשד כי סחרו בסמים.

במקביל לפשיטה, הגיעו החוקרים לביתו של אחד הלוחמים בראשל"צ וערכו במקום חיפוש. אביו של אחד הלוחמים טען כי חוקרים מנסים להפעיל לחץ על החיילים בניסיון להבין מי עומד מאחורי גניבת רובה M-16.

"מדובר בלוחמים ותיקים ללא עבר פלילי שהם מלח הארץ", אמר אביו של אחד הלוחמים.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "החיפוש בביתו של החשוד בוצע על-פי צו בית משפט ובנוכחותה של האם שהינה בעלת הבית. החקירה מתנהלת בעקבות ראיות ממשיות שהתגלו כנגד החשוד בגין גנבת אמל"ח ושימוש בסמים. החשוד נמצא כעת בחקירה וטרם נעצר. יחידת מצ"ח פועלת על-פי הנהלים והסמכויות אשר ניתנו לה על-פי חוק".

קרדיט צילום: דובר צה"ל
קרדיט: אבי אשכנזי "מעריב"  nrg.co.il

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה