השודד שמע סירנה וחזר לבנק ונתפס



השוד המוזר: בעולם הפשע מכירים את המושג שפושע תמיד חוזר למקום העבירה, אבל שוטרי משטרת ראשון לציון נדהמו לגלות עד כמה מהר יוכל הפושע לשוב לזירת הפשע.

בסוף השבוע הגיע תושב קריית מלאכי בן 53 לסניף בנק הפועלים ברח ז'בוטינסקי במרכז ראשון לציון הממוקם רק 200 מ' מתחנת המשטרה המקומית. האיש הנכנס לסניף כשהוא חובש כובע קסקט על ראשו ומשקפי שמש על פניו כדי למנוע את זיהוי. הוא ניגש לכספרית והגיש לה שקית גדולה של חברת h&o.

הפקידה שאלה את האיש מדוע הוא מגיש לה שקית ובתגובה שלף האיש פתק שעליו נכתב זהו שוד ודרש ממנה למלא את השקית בכסף מזומן. הפקידה ענתה למבוקשו ומסרה לחשוד כ-8000  שקלים במזומן אותם הכניס לתוך השקית. מיד אח"כ יצא השודד מן הבנק. הפקידה מיהרה ללחוץ על כפתור המצוקה ובמקביל דיווחה על השוד לפקידה שלידה ולמנהלת הסניף.

שוטרי תחנת ראשל"צ, שכאמור, נמצאת בסמוך מיהרו אל הסניף. יללות הסירנות של ניידות המשטרה הלחיצו את השודד שחיפש דרך מקורית להימלט מפני השוטרים, והוא שב אל סניף הבנק והתיישב בכיסאות ההמתנה של הדלפק אותו שדד מתוך הערכה שכעבור מספר דקות יירגעו הרוחות ונוכחות השוטרים תצטמצם והוא יוכל לחמוק מהמקום.

אלא שהפקידה מיהרה להצביע על החשוד כמי ששדד אותה וברשותו מצאו השוטרים את שקית הכסף החשוד כגנוב, כובע קסקט ומשקפי שמש. בחיפוש שעשו השוטרים בתיק שנשא עליו נמצא פתק בו נרשם "זהו שוד". החשוד נעצר ומעצרו הוארך עד היום. במקביל הגישה הבוקר (יום א') הפרקליטות כתב אישום נגד החשוד בביצוע שוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה