תלמידים נתפסו בניסיון לעשן סמים בחניון בית העלמין



תלמידים ללא עבר פלילי ניסו לעשן סמים בחניון בית העלמין הצבאי והופתעו על ידי צוות נוער * וגם- חבורה שהטילה אימה באזור מתנ"ס עירוני נתפסה על ידי מפקחים ושוטרים

תושבים המתגוררים סמוך למתנ"ס עירוני התלוננו במוקד העירוני על חבורת צעירים שמרעישה, גורמת נזק לרכוש עירוני ומטילה אימה על האזור באמצעות אלימות ואיומים.

צוות ממחלק הנוער של החברה לביטחון בשיתוף בלשי משטרה, הגיעו למקום וסיירו מסביב למתנ"ס, לפתע הם הריחו ריח של עישון סמים מאחורי מבנה המתנ"ס והתפצלו לשני צוותים וזיהו שלושה צעירים יושבים ומעשנים על הספסל שמאחורי המתנ"ס. כאשר אחד החשודים זיהה את המפקחים והבלשים מתקרבים, הוא ניסה להימלט, קפץ מעל לחומה ופגש שם את הצוות השני.

כל השלושה בשנות העשרים לחייהם, נתפסו. לשניים מהם יש עבר פלילי בתחום הסמים והשלישי חייל ללא עבר פלילי. בחיפוש בכליהם, נמצא חשיש ואייפון החשוד כגנוב.סמים בבית העלמין הצבאיבמהלך סיור שגרתי של צוות נוער, זוהה רכב חונה באופן חשוד בחניון בית העלמין הצבאי. הצוות ניגש לרכב והריח ריח עז של סמים בוקע ממנו. ברכב היו שלושה בגירים וקטין אחד, כאשר אחד מהם ניסה לזרוק דבר מה מהחלון אך לא הספיק. ברשותם נמצאו חצי אצבע חשיש וסכין מתקפלת.

כל השלושה עוכבו לחקירה במחלק הנוער, שם התברר כי לאף אחד מתלמידי התיכון אין עבר פלילי וככל הנראה מדובר בבני טובים שניסו לעשן סמים. "הם היו בהלם ומפוחדים" מספר מפקח החברה לביטחון "הם הבינו שהם עשו טעות". במקום להיות במעצר בית- הסתובב ברחוב עם סכיןבמהלך פעילות שגרתית של צוות הנוער בשכונה בצפון העיר, זיהו המפקח והשוטר בנער בן 14 המוכר להם מעבודתם.

אותו נער אמור היה להיות במעצר בית בגין גניבת תיק מקשישה. הצוות ניגש לנער שהיה שיכור מאלכוהול, אלא שזה החל במנוסה תוך שהוא זורק סכין מתקפלת מכיסו. בתום מרדף קצר נתפס הקטין, לא לפני שהוא השתולל והתנגד למעצר.מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני,סיפר: "אנחנו שמים דגש על טיפול מיידי ומהיר בקרב בני הנוער, בחלק מהמקרים, פעולות שאנו מבצעים בנקודת זמן מוקדמת, מונעות התדרדרות של הנערים ופשיעה עתידית. במקביל נעשה הכל על מנת להבטיח את איכות חיי התושבים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה