הסיירים גילו רכב חשוד ועצרו ניסיון התאבדות



ביום חמישי שעבר יצאו הסיירים יוגב מטודי ועמית מנור לסיור בוקר שגרתי. כשהגיעו לאיזור ה'סופרלנד', זיהו השניים רכב שחונה בצורה מחשידה בין העצים, צעיר שנפרד מחברתו ביקש לשים קץ לחייו בחנק. עירונתם של סיירי החברה העירונית לביטחון בראשון לציון הצילה אותו

עירונתם של פקחי עיריית ראשון לציון מנעה ניסיון התאבדות של צעיר תושב העיר. ביום חמישי שעבר יצאו הסיירים יוגב מטודי ועמית מנור לסיור בוקר שגרתי. כשהגיעו לאיזור ה'סופרלנד', זיהו השניים רכב שחונה בצורה מחשידה בין העצים, דרומית לאיצטדיון שבמקום.

מטודי ומנור התקרבו אל הרכב, בו ישב הנהג, כדי לברר מה הוא עושה במקום. בשלב זה הם זיהו להפתעתם צינור המחובר מהאגזוז אל תוך הרכב דרך החלון האחורי.

"ניגשנו לבחור ושאלנו אותו האם הכל בסדר", משחזר מטודי, המשמש כסגן מנהל יחידת הסיירת הירוקה בחברה העירונית לביטחון. "הבחור ענה שהכל בסדר ושהוא רוצה לישון".

הפקחים שהבינו כי מדובר בניסיון התאבדות, הזעיקו את המשטרה למקום ודיווחו על האירוע למנהל המשמרת. ניידת משטרה הגיעה במהירות למקום ועימה גם צוות של ניידת טיפול נמרץ.

"השוטר הוציא את הבחור מהרכב והחל לתשאל אותו. הוא הסביר שהרגיש רע כי נפרד מהחברה שלו ולכן בלע מספר כדורי שינה", סיפר הסייר. השוטרים יצרו קשר עם החברה לשעבר וזו סיפרה להם שהבחור שלח אליה זמן קצר קודם לכן הודעה ולפיה הוא מתכנן לפגוע בעצמו. עקב המקרה הוא נלקח להמשך טיפול בבית חולים.

מהעירייה נמסר כי פרטיו הועברו למוקד, להמשך טיפול של שירותי הרווחה.

קרדיט: אבי איצקוביץ Mynet.co.il

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה