חנייה מהסרטים בסינמה סיטי



קונים ומבקרים רבים הגיעו היום אחר הצהריים למתחם הסינמה סיטי בראשל"צ כדי לקנות, לאכול או לצפות בסרט. אבל כנראה שגם על מסך הקולנוע לא ראו מראה לזה שחיכה להם בחוץ - רכב "חונה" במגרש החנייה, על צדו האחורי - כך שהוא מתנשא כלפי מעלה ב-90 מעלות. גם במרכז שעשיר גם כך באטרקציות הפך המראה הזה למוקד תשומת לב

איך הצליח נהג אחד להפוך את מכונית הטרנזיט הלבנה בה נהג ולהחנות אותה - על חלקה האחורי, כשהיא מתנשאת כלפי מעלה ב-90 מעלות? המראה יוצא הדופן נגלה היום לעוברים והשבים באזור הסינמה סיטי בראשון לציון.

הנהג המוכשר הצליח למצוא כך "חנייה" במקום, והפך עד מהרה למוקד התרחשות, בו התקהלו עדי ראייה רבים. "הוא ככל הנראה הגיע מהכביש המהיר, על משה דיין ואז ליד מתחם הדינוזאורים הוא נסע מהר מדי והאוטו הסתחרר והסתובב על הכביש ואז פשוט 'מצא פה חניה'", סיפר לחדשות 2 באינטרנט אחד מעדי הראייה, שהגיע לבלות עם ילדיו בקניון. "הרבה ילדים שהגיעו לקניון מתקהלים סביב הרכב וזו האטרקציה החדשה שלהם".

אמנם במקרה הזה לא היו למרבה המזל נפגעים, אבל נזק לרכוש דווקא כן נגרם. "זה פגע בלפחות שני רכבים נוספים", סיפרו עדי ראייה במקום, "מישהי אחת כבר הופתעה לגלות שהשמשה האחורית שלה מנופצת לגמרי, הגלגל האחורי שלו עף לגמרי". כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום עם היוודע דבר התאונה יוצאת הדופן.

רק כעבור שעה, אחת מבעלות הרכב שנפגע באירוע חזרה לאזור הרכב - ונדהמה לגלות את המראה החריג. היא הזיזה לבקשת השוטרים את הרכב מהחניה - ולא נזקקה לגרר. "הרבה אנשים יוצאים מהקניון בשביל לראות מה קרה. מאחר והתאונה לא התרחשה על הכביש העמוס אין פקקים, אבל ההתקהלות גדולה והילדים מצטלמים במקום עם הדינוזאורים הגדולים - ועם הרכב. הרבה אנשים מתעכבים כאן בדרך החוצה מהקניון ובדרך פנימה. דבר כזה לא רואים כל יום".

קרדיט: מתן חצרוני, כתב חדשות 2 באינטרנט | חדשות 2 |

צילום׃  מתן חצרוני, חדשות 2

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה