מי מציץ לנשים בשירותים של קניון רוטשילד?



האם פועל מציצן בקניון רוטשילד בראשון לציון? צעירה ששהתה בשירותים הבחינה בבחור מציץ עליה מהתא הסמוך. לטענתה, במשטרה סיפרו לה על שני אירועים דומים שאירעו לאחרונה.....

"לא חשבתי על כלום, רק על איך לברוח משם, הייתי בטוחה שהוא הולך לאנוס אותי", כך מתארת צעירה בת 30 את הסיוט שעברה בקניון רוטשילד בראשון לציון, כשבחור עקב אחריה לשירותי הנשים והציץ בה בעת שהשתמשה בהם.

"הייתי בקניון בשעת אחר הצהריים ועליתי לשירותים שבקומה הרביעית", תיארה השבוע את האירוע. "היה שקט, אף אחד לא היה שם. אחרי שנכנסתי לאחד

התאים שמעתי שעוד מישהי נכנסה, כך לפחות חשבתי, ואז הרמתי את הראש למעלה וראיתי מישהו מסתכל עליי. צעקתי והספקתי גם לומר שאני מתקשרת למשטרה".

הצעירה הסתגרה בתא השירותים ומשם התקשרה למשטרה. "פחדתי מאוד לפתוח את הדלת ולצאת מהתא", סיפרה. "כשפתחתי את הדלת רצתי לעבר היציאה ומשם למדרגות. ראיתי אותו ושמעתי שהוא אומר לי 'אני מצטער'. הסתכלתי עליו ואמרתי לו: 'תעוף ממני'".

כעבור זמן קצר הגיעו לקניון שני שוטרים וגבו ממנה עדות. "הם אמרו לי שאני לא הראשונה שזה קורה לה ושבחודשים האחרונים התרחשו לפחות שני מקרים כאלה", סיפרה האישה והוסיפה כי בהמשך נודע לה משיחה עם הגורם האחראי על מצלמות האבטחה בקניון שבחודשים האחרונים הועברו כמה דיווחים על מציצן שאורב לנשים העושות דרכן לשירותים ופוגע בפרטיותן.

הצעירה הצליחה לזהות את המציצן במצלמות האבטחה שבכניסה לחדר המדרגות ולחללים אחרים בקניון, ובהן ניתן לראותו ממתין בכניסה לשירותים ממש לפני שהיא נכנסה לשם. "רעדתי כולי", היא מצטמררת, "המחשבה של להיות לבד חסרת אונים מול מישהו שמנסה לפגוע בך לא עוזבת אותי".

רק לאחרונה, כמה חודשים לאחר המקרה, היא העזה לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה על המקרה. "רק המחשבה שאני צריכה לספר שוב את מה שקרה גרמה לי לדחות שוב ושוב את הפנייה למשטרה", הסבירה השבוע, "עד היום אני לא נכנסת לשירותים לבד, אלא רק עם ליווי, ותמיד מסתכלת למעלה לראות שהסיוט לא חוזר".

מחברת 'גזית גלוב ישראל' נמסר: "אנו מצרים על המקרה. ברגע שנודע להנהלת הקניון על האירוע, הנושא טופל באופן מיידי. סייר מטעם הקניון הגיע למקום, תפס את הבחור ועיכב אותו במשרדי ההנהלה עד להגעת המשטרה. מאז הטיפול במקרה הנ"ל לא נשנו אירועים דומים. בנושא המצלמות, מבדיקה שנעשתה כלל מצלמות הקניון פועלות ותקינות. יודגש בזאת כי החוק אוסר על התקנת מצלמות אבטחה בחדרי שירותים".

מהמשטרה לא נמסרה תגובה.

צילום: מתוך צילומי האבטחה
קרדיט: גיל סימה mynet.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה