ראש כנופייה מראשון לציון נשאר בכלא בגלל כתב אישום נוסף



העבריין יניב בן שושן, הנחשב לראש כנופייה בראשון לציון, כמעט ושוחרר מהכלא. במשטרה חששו כי שחרורו יוביל להתלקחות של קרב כנופיות אבל אז באו תמונות ממצלמות האבטחה במאסר. בתמונות נראה בן שושן בועט באסיר אחר לעיני הסוהרים וכתב אישום הוגש. האסיר שהוכה: "כך אנחנו נוהגים לשחק"

המצלמות בחצר בכלא אשל תיעדו את העבריין יניב בן שושן כשהוא בועט בראשו של אסיר אחר בשם דניאל גלר. המשטרה התענגה על הצילומים, ורגע לפני ששוחרר הוגש נגד בן שושן, ראש כנופיית מזרח ראשון לציון - כתב אישום נוסף.

האירוע התרחש באגף ההפרדות בכלא, שנחשב לאגף בו מוחזקים האסירים המסוכנים ביותר. פעם ביום למשך שעה יוצא כל אסיר לצעידה בחצר, כשמצלמות מתעדות את הנעשה. האסירים נבררים בקפידה ובכל זאת הצליח העבריין, אל מול עיני הסוהרים, לתקוף אסיר אחר. "כך אנחנו נוהגים לשחק בכלא - לבעוט זה בזה", אמר האסיר שספג את הבעיטה לשוטרים בחקירתו.


בן שושן הוא יעד מרכזי של ימ"ר מרכז. הקרב של הכנופייה שלו עם הכנופייה היריבה של דודו אמויאל בראשון לציון גבה יותר מ-15 קורבנות. עם שחרורו הצפוי חששו במשטרה מהתלקחות של קרב הכנופיות ואז באו התמונות.

"כל מטרתו של כתב האישום הוא למנוע ולסכל את שחרורו של מרשי שהיה באותה עת אסיר", אמר עורך דינו של בן שושן, ירון פורר. לדבריו, המשטרה עשתה הכל כדי למנוע את שחרורו בזמן. "לשמחתי השופט קיבל את טענותינו במלואם והורה על שחרורו ללא שום תנאי", הוסיף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה