חשש מהדבקה המונית בשחפת במכללה למינהל בראשון לציון



במשרד הבריאות החליטו לא לקחת סיכון והזמינו כ-160 סטודנטים ואנשי צוות מהמכללה לבדיקות לאיתור נשאות ודיווחו כי מי שימצא נשא יקבל טיפול מונע. מהמכללה למנהל נמסר: "אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות"

חשש מהדבקה המונית: בעקבות גילוי של מקרה שחפת במכללה למינהל בראשון לציון, 160 סטודנטים ואנשי סגל יזומנו לבדיקות רפואיות בימים הקרובים, כך הוחלט במשרד הבריאות . 

סטודנט שנה א', בן 20, הלומד בבית הספר לתקשורת במכללה, אובחן לאחרונה כחולה בשחפת. לדברי גורם במשרד בריאות, הצעיר מאושפז בביה"ח שמואל הרופא, ומצבו טוב, אולם כל עוד הסימפטומים נמשכים והמשטחים חיוביים לשחפת הוא יטופל במסגרת אשפוזו.

בעקבות חשש להדבקה במכללה, הוחלט כי ייערכו בדיקות לאיתור נשאות המחלה, ומי שתוצאותיו יהיו חיוביות, יקבל טיפול מונע. הסטודנטים ואנשי הצוות זומנו לבדיקה, כיוון ששהו במחיצתו של התלמיד החולה זמן ממושך, וייתכן כי נדבקו ממנו.

יש לציין כי הלימודים נמשכים כסדרם, ובמכללה החליטו לנקוט במספר יוזמות בנושא. בין היתר הוחלט כי מחר (ד') יתקיימו הרצאות של פרופסור רפי קרסו אודות המחלה, וכן תיפתח תיבת דואר אלקטרוני מיוחדת עבור סטודנטים שירצו לשאול שאלות בנושא.

מהמכללה למינהל נמסר כי "המכללה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרד הבריאות ותחת הנחיותיו, וכי יימשך קשר הדוק עם משרד הבריאות בימים הקרובים עד לסיומו המלא של העניין". 

קרדיט: רעות וילף וארי גלהר  nrg.co.il 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה