ילד מראשון לציון נשכח בהסעה וניצל בזכות עובר אורח



נהג משאבת בטון מנע אסון לאחר שהבחין בפעוט בן 3.5 מראשל"צ סגור במיניבוס והזעיק משטרה. נהג ההסעה נעצר על ידי משטרה ועוכב לחקירה....

נהג הסעות נעצר על ידי משטרה לאחר ששכח פעוט בן 3.5 מראשון לציון. ערנותו של נהג משאבת בטון מנע את האסון לאחר שהבחין בילד הכלוא ברכב והזעיק את המשטרה.

האירוע התרחש בשעות הבוקר ברחוב אריק לוי בחולון. נהג ההסעות אסף את הילד מביתו בראשל"צ והיה אמור להובילו לגן. אולם כשהגיע לגן, שכח נהג ההסעות בן 66 להוריד את הילד בגן ונסע עם המיניבוס לביתו.

"אני עובד עם מפעיל משאבת בטון", סיפר אמיתי הילל, שמצא את הילד במיניבוס. "בין היציקות הסתובבתי בחניון הצמוד לאתר הבנייה והבחנתי במיניבוס. בהתחלה לא התעורר בי חשד, ואז הבחנתי בילד שיושב בתוך המיניבוס. הוא היה עם פניו לשמשה ונראה מעורער. בגלל שהמיניבוס היה אטום לא יכולתי לשמוע אותו, אבל איכשהו ניסיתי לתקשר איתו ושאלתי אם שכחו אותו במיניבוס הוא הנהן בראשו והתחיל לבכות. האמת שבאותו הרגע כמעט ירדו לי דמעות.

"יש לי גם ילדים ובחיים לא הייתי חושב להשאירם לבד באוטו. ניסיתי להתקשר למספר הטלפון שהיה על שלט חברת ההסעות א.א. הסעות אך לא ענו לי. התלבטתי אם לשבור את השמשה או לחייג למשטרה. לא רציתי להסתבך וחייגתי למשטרה. שוטרים לקחו פרטים של חברת הסעות ושגרו אלי ניידת. בינתיים נהג המיניבוס שקיבל טלפון מהמשטרה מיהר לצאת מהבית, פתח את המיניבוס וניסה לנסוע מהמקום עם הילד. אז הגיעה המשטרה ועצרה אותו", סיפר הילל.

חוקרי משטרת מרחב איילון עצרו את הנהג בחשד לאי השגחה על קטין וחסר ישע וחוקרים בודקים אם הייתה גם רשלנות של הגן ומלווה ההסעות. מצבו של הילד מוגדר טוב והוריו הוזעקו על ידי המשטרה.

אנו מודעים לחומרת האירוע שרק בדרך נס לא הסתיים באסון. אני מניח שהילד היה באוטו לבדו במשך שעתיים או שלוש, סיפר אמיתי שהציל את חייו של הילד.

קרדיט: אבי אשכנזי nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה