שני בני אדם נהרגו בפיצוץ רכב בראשון לציון



מכונית התפוצצה בחניון בניין מגורים בשכונת קריית ראשון, סמוך לבית משפט השלום בעיר. שני יושבי הרכב שמשתייכים לארגון הפשע של משפחת אברג'יל נהרגו במקום. המשטרה בודקת אם מדובר בחיסול ועצרה לחקירה כמה חשודים, כולל בתל-אביב. תושבת העיר: "זה היה ממש מפחיד"

חשד לפיגוע פלילי: שני בני אדם נהרגו הבוקר (יום ה') בפיצוץ רכב בפינת הרחובות החלמונית והיקינטון בראשון לציון ובמשטרה מעריכים כי מדובר בחיסול על-רקע פלילי. כוחות משטרה ומד"א הוקפצו למקום הפיצוץ שאירע בחניה של בניין בשכונת קריית ראשון וסמוך לבית משפט השלום בעיר. אחד ההרוגים בשנות השלושים לחייו והשני בשנות הארבעים לחייו. המשטרה עצרה לחקירה בזירה אדם שככל הנראה מקורב להרוגים ועצרה גם כמה חשודים בתל-אביב. לטענת המשטרה, שני ההרוגים משתייכים לארגון הפשע של משפחת אברג'יל.

סמוך לשעה 10:30 התקבלו במוקד מד"א ובמשטרה דיווחים על פיצוץ עז שנשמע במערב העיר. אל מקום הפיצוץ הוזעקו כוחות רבים ולאנשי מד"א לא נותר אלא לקבוע את מותם של שני יושבי הרכב. בעקבות הפיצוץ נהרס הרכב כליל ועלה באש. מעוצמת הפיצוץ עף הגג של הרכב. חבלנים הגיעו אף הם לזירה והמשטרה חוקרת את נסיבות הפיצוץ ואת זהותם של ההרוגים. תושב השכונה סיפר ל-ynet: "הילדים שלי שמעו ליד בית הספר פיצוץ חזק מאוד, וראו עשן שיצא שם".

 

לפי העדויות שהגיעו למשטרה, הפיצוץ אירע בעת ששני ההרוגים נכנסו לרכב מסוג מאזדה. אחד מהם ישב בכיסא הנהג והשני ישב במושב האחורי. מנהל מרחב איילון במגן דוד אדום, איציק בן-אהרון, סיפר כי הניידת הראשונה שהגיעה למקום הפיצוץ הבחינה ברכב המפויח. לדבריו, "לצערנו, באירוע הזה לא היה מה לעשות, הם מתו במקום".

אינס, תושבת השכונה, שגרה בסמוך לבניין שספג פגיעת רקטה במהלך מבצע "עמוד ענן", סיפרה כי "הפעם זה היה רעש שונה. בדיוק ניקיתי את הבית ואז שמעתי את הפיצוץ. היה לו רעש שונה מהפיצוץ של הטיל שפגע כאן לפני מספר חודשים. פתחתי את החלון וראיתי את הרכב עולה באש ואז הגיעו הצעקות. זה מפחיד, ממש. זה לא פעם ראשונה שקורה בשכונה מקרה כזה. זה מאוד מסוכן, כי אנשים עוברים פה עם הילדים לכיוון המרכז המסחרי. מזל שהרכב היה בתוך החניה ולא בחוץ".

קרדיט: אלי סניור YNET

צילום ווידאו: צילום: ניצן דרור, חגי דקל, אבי חי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה