תושב ראשון לציון הוא החשוד בצילום והפצת הסרטונים האינטימיים



שרון דן הוא החשוד שצילם והפיץ את הסרטונים האינטימיים. בית המשפט התיר לפרסם את שמו, בעקבות בקשתה המתלוננות, המרכז לנפגעות תקיפה מינית ואתר mako שהצטרף לעתירה. י' שצולמה: "עכשיו הוא יוכל לקבל טעימה קטנה ממנה שאני הרגשתי בחודשים האחרונים"

שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר, דחה את בקשתו של שרון דן, החשוד שהפיץ את הסרטונים האינטימיים של נשים שהיו איתו במערכת יחסים. דן בן ה-38 מראשון לציון צילם את י' שהיתה בת זוגו באקט אינטימי והפיץ לאחר פרידתם את הסרטון בווטס-אפ.

הסרטון הופץ לכל דורש, וי' אף ניסתה להתאבד. י' אומרת היום ל-mako: "האמת יצאה לאור, אחרי שכל המדינה ראתה אותי, את פניו ואת גופי, בעירום ובמצב כה אינטימי ופרטי, עכשיו הוא יוכל לקבל טעימה קטנה ממנה שאני הרגשתי בחודשים האחרונים. זו הקלה, אבל הדרך עוד ארוכה. ואין פיצוי הולם למצב שבו אני נמצא כרגע.  או כמו שהוא חזר ואמר מאז התחילה הפרשה – עוד מעט האמת תצא לאור, הנה היא מתחילה לצאת לאור"

עורכי הדין  עמית זילברג ובתיה זקס המייצגים את המתלוננות מגיבים בשמה של ג' המתלוננת השניה שפרשה, שצולמה שלא בידיעתה: "ג' נרגשת ונסערת על כך שהותר שמו של החשוד לפרסום, ובתי המשפט עשו צדק ראשון וחשפו את פרטיו של מי שפגע בפרטיותן. אולי עכשיו יגיעו מתלוננות נוספות שנפגעו מאותו אדם באותה הצורה. וכן, שגברים אחרים יזהרו לעשות מעשים מסוג זה. ג' וי' מצפות שהמשטרה תעשה כל שביכולתה כדי לעצור את הפצת הסרטונים, שעדיין מתחוללת, אם כי התחושה היא שהמשטרה לא עשה דיה עד כה"

עו"ד אבי חימי ועמיחי אנספי המייצג את שרון דן אמר, "מרשי מכחיש מכל וכל כי הוא זה שהפיץ את הסרטונים ומי שהיה טורח לבדוק את העובדות היה מגלה שאף המשטרה עצמה מאשרת שהסרטונים הועלו לרשת על ידי אחרים. צר מאוד למרשי  על הפגיעה בפרטיות המתלוננות אך בל נשכח שגם פרטיותו נפגעה מהפצת הסרטונים לא פחות מהפגיעה במתלוננות. אני שב ומפציר שלא לשפוט את מרשי כשאין בידיכם את מלוא העובדות והנתונים הדרושים"

הסרטון השני היה של אם גרושה, ג', שצולמה בלא ידיעתה ובעקבות התלונה של י' התברר במשטרה, כי הסרטון שהופץ עוד לפני כן הוא שלה. "הכרנו במהלך נסיעה לכנרת, היינו נוסעים לשם הרבה", היא סיפרה ל-mako, "התחלנו להיות בקשר עקבי, היינו מדברים בכל יום, נפגשים, יוצאים למסעדות. יש לנו בנות באותו הגיל, לקחנו אותן ללונה פארק, עשינו איתן על האש. באחת הנסיעות בדרך חזרה הייתה סיטואציה מינית, וזהו. בדיעבד גיליתי שהוא צילם אותי, לא הייתי מודעת לכך, הוא אפילו לא שאל אותי אם אני רוצה".

כעבור זמן קצר, ג' גילתה ששרון מנהל במקביל מערכת יחסים עם בחורה אחרת והחליטה לסיים את הקשר ביניהם. מאז לא שמעה ממנו, היא המשיכה בחייה והוא בשלו. לפני מספר שבועות ג' נקלעה לסיטואציה מוזרה למדי, בעודה מבלה יחד עם בן זוגה בבר: "אנשים שישבו בשולחן לידינו אמרו לבחור שהייתי איתו 'זאתי אוהבת להצטלם, הא', לא היה לי מושג על מה הם מדברים. לא עשיתי דברים כאלה, רק פעם אחת בעבר הרחוק עם בחור שהייתי איתו ארבע שנים, ומתישהו גנבו לי את הטלפון, חשבתי שבזה מדובר. זה היה הדבר היחיד שהיה נגדי, הסברתי לבחור שאני לא יודעת על מה הם מדברים, יש לי ילדה בבית, אני אישה שעובדת בשתי עבודות, לא עושה סטוצים אף פעם, לא יכול להיות שמדברים עלי ככה לא קיים דבר כזה. לא יכול להיות".

קרדיט: לירון שמם MAKO.CO.IL


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה