האופנובנק 2 מראשל"צ שדד ויצא לשופינג



גבי קורסונסקי, החשוד ששדד שורה של בנקים ורצח מאבטח, יואשם מחר. בגדי ה"ריפליי" שנהג לרכוש באלפי שקלים מיד אחר-כך סייעו לזהותו. לבנק אחד חזר 3 פעמים, ולביסוס התיק עזרו קסדות שנמצאו בביתו ואליבי שניסה לבנות - והסתבך. עורכי דינו: "מרשנו קשור רק לשני מקרי שוד"

"ברגע שתפסנו אותו בבנק לא היה לנו ספק שזה השודד הסדרתי שאנחנו מחפשים". כך סיכם היום (א') מפקד היחידה המרכזית של מחוז מרכז, ניצב-משנה יגאל בן שלום, את חקירת פרשת "האופנובנק 2" רגע לפני הגשת כתב האישום מחר על ידי הפרקליטות נגד החשוד גבי קורסונסקי.

הייתה זו עבודת נמלים שבסיומה הצליחו ראש מפלג החקירות סגן-ניצב עופר מועלם וחוקריו להרכיב פאזל נסיבתי מגובה בראיות שישלים תמונה אחת ברורה - קורסונסקי, ורק הוא, יכול היה להיות האיש שלחץ על ההדק ורצח את המאבטח יניב אנגלר בשוד בנק הפועלים בבאר-יעקב וביצע שורה של מעשי שוד נוספים בבנקים.

בנוסף לכך, גילו החוקרים כי האקדח שנתפס בנס-ציונה שימש את קורסונסקי כנראה גם במעשי שוד נוספים. הבעיה היא שבדיקות הבליסטיקה לא העלו התאמה של 100%, ובמשטרה לא סמכו על הבדיקה הזו בלבד. החוקרים גילו שביום שבו ביצע קורסונסקי שוד הוא בנה לעצמו "אליבי" כשהלך לבקר ידידה שאיתה לא היה בקשר זמן רב. אלא שהמפגש הזה, כך מסבירים בימ"ר מרכז, סיבך אותו מאוד שכן התנהגותו הצביעה על מי שנמצא בלחץ רב.

בנוסף לכך, אופנוע שלפי החשד שימש אותו בשוד בבאר יעקב, אותר ועל לוחית הזיהוי שלו הייתה טביעת אצבע של

קורסונסקי. אם לא די בכך בביתו נמצאו קסדות של אופנועים, שחלקן נראו במצלמות האבטחה של מעשי השוד שביצע, אף שקורסונסקי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה. "היה ברור לנו שמדובר פה בעבריין מסוכן מאוד, שלא בוחל בשום אמצעי כולל הרג על מנת להשיג את מטרתו", הסביר ניצב סאו, "היה ברור שלא חשוב כמה כסף זה יעלה וכמה נהיה עסוקים, חייבים לעצור את האיש הזה".

מחר בבוקר תגיש הפרקליטות כתב אישום כנגד קורסונסקי, ובו הוא יואשם בעשרה מעשי שוד לפחות וברצח בבאר-יעקב.

עורכי הדין שחר חצרוני ועומר גואטה, המייצגים את גבי קורסונסקי, מסרו בתגובה: "מרשנו קשור אך ורק לשני מקרי שוד: אחד שנתפס ואחד ששחזר. כשנקבל את חומר הראיות, נוכל להתמודד עם טענות המשטרה על שאר המעשים".

קרדיט: אלי סניור Ynet.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה