הכה את אישתו כדי שתפסיק לעשן



תושב ראשון לציון דרש מאשתו להפסיק לעשן. כשסירבה, החל למחוץ את הסיגריות שלה וכשהתקוממה, הכה אותה נמרצות...בשבוע שעבר הוגש כתב אישום כנגדו בגין תקיפת סתם של בן זוג. דיון בעניינו צפוי להתקיים בתחילת החודש הבא.


משרד הבריאות מזהיר בכל הזדמנות מפני הסכנות הבריאותיות והנזקים שעלול לגרום העישון. אולם תושבת ראשון לציון לא תיארה לעצמה שהנזק הבריאותי שייגרם לה כתוצאה מההרגל, יהיה בדמות מכות שתקבל מבעלה הזועם.

מזה תקופה ארוכה נוהגת האישה לעשן. למרות הפצרות חוזרות ונשנות מצד בעלה שתחדל, המשיכה האישה לעשן ולא הצליחה להניח בצד את חפיסת הסיגריות.
 
על פי כתב האישום, בתחילת החודש היא עישנה בתוך הבית למורת רוחו של הבעל. בעקבות כך, לקח ממנה הנאשם את הסיגריה ומחץ אותה אל מול עיניה. האישה, שלא אהבה את המעשה, הציתה אחת נוספת אך גם הפעם נטל הגבר את הסיגריה וחצה אותה לשניים.

בשלב זה החלו העניינים להתלהט ובין בני הזוג פרץ ריב. אז, על פי כתב האישום, תפס הבעל את שלט הטלוויזיה והכה באמצעותו את האישה על ידה. היא לא ויתרה והחזירה לו מכה באמצעות השלט.

באותו הרגע איבד הגבר את עשתונותיו, תפס את ידה של אשתו, עיקם אותה לכיוון הגב וגרם לה לכאבים עזים.

האישה החליטה לא לשתוק והתלוננה בתחנת המשטרה על אלימות מצד בעלה. ניידת משטרה הגיעה אל הבית ועצרה את הגבר להמשך בירור בתחנת המשטרה המקומית.

בשבוע שעבר הוגש כתב אישום כנגדו בגין תקיפת סתם של בן זוג. דיון בעניינו צפוי להתקיים בתחילת החודש הבא.

קרדיט: אבי איצקוביץ Mynet

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה