תושב ראשל"צ לקח בטעות אייפון ונדקר



אורח בחתונה שלקח בטעות את המכשיר מהשולחן באירוע, בו נכח יחד עם תושב ראשון לציון, שילם על כך ביוקר. בעל האייפון וחבריו תקפו אותו קשות וגנבו ממנו אלפי שקלים.

קליטה מאוחרת: אורח בחתונה בתל אביב שלקח בטעות מהשולחן מכשיר אייפון שלא שייך לו שילם על כך בדקירות סכין בידו, בעיטות בפניו ובגופו מצידם של בעל המכשיר ועוד שלושה מחבריו. בעדותו במשטרה הוא סיפר כי העמיד פני מת על מנת שיעזבו אותו וכך אכן היה.

זה היה יכול היה לקרות לכל אחד. לקיחה בטעות של אייפון שהוא מכשיר נפוץ. מה שצריך לדעת, שבמקרים מסויימים, גם על טעויות של תום לב מוחלט, צריך לשלם. כך היה במקרה של האורח שטעה במקרה המדובר.

לאחר שבעל האייפון שנלקח, תושב ראשון לציון בן 29, גילה שמכשירו נעלם, הוא התקשר אליו. מצידו השני ענה לו הלוקח התמים, התנצל ומסר לו את כתובתו על מנת שיגיע בכדי לקבל את המכשיר. הבעלים אכן הגיע אך החליט ללמד את הלוקח לקח.

האיש שמתגורר בקומה קרקע, מסר לבעל האייפון את המכשיר דרך החלון. בתגובה, שברו לו בעל האייפון ושלושת חבריו את שלבי התריסים. לאחר מכן הם פנו אל דלת הדירה ובבעיטות הם פרצו ושברו אותה. הם נכנסו לדירה והחלו תוקפים ארבעתם את האיש ההמום ואף דקרו אותו. הם לא הסתפקו בלקיחת האייפון אלא גם הפכו את ביתו וגנבו ממנו 6,000 שקלים במזומן ורכוש נוסף.

המותקף שהגיש תלונה במשטרה התבקש על ידי החוקרים להצמיד לגופו מכשיר הקלטה בזמן שהפגישו "בטעות" בין התוקף לבין המותקף במסדרון תחנת המשטרה. בהקלטה נשמע התוקף בעל האייפון כשהוא מציע למותקף 5,000 שקלים בתמורה לביטול התלונה. בהקלטה הוו נשמע כשהוא ממשיך ומאיים על מי שכבר שילם כאמור מחיר יקר על כך שלקח לו בטעות את האייפון.

בחקירתו התוקף מראשון לציון מכחיש את כל התקיפות והאיומים המיוחסים לו, אבל נראה שכל זה לא יעזור לו במשפט שנפתח נגדו בעקבות כתב האישום שהוגש בימים אלה.

קרדיט: ארצי חלפון  Mynet.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה