השוד בראשון לציון שהסתבך והפך לאירוע חטיפה



שודדים פרצו לבית פרטי באזור המרכז, אך לא ציפו שהבן של המשפחה יגיע ויפתיע אותם. אולם הפושעים המסוכנים הפעילו גם אזעקה וכשהגיע סייר לבדוק מה מתרחש הצמידו סכין לצווארו של הנער. המשטרה עצרה אדם אחד ואחר נמלט

זה יכול לקרות בבית שלך:אזעקה שהופעלה בבית באזור המרכז הובילה לתגובה שרשרת, שבנס לא הסתיימה באסון. שודדים שפרצו לבית, הופתעו על ידי בן המשפחה, לקחו אותו בן ערובה ובאיומי סכין אילצו אותו לשקר לסייר שבא לברר כי הכול כשורה.

 האירוע החל כאשר השודדים פרצו לבית והפעילו את האזעקה בבית. המוקד של חברת האבטחה "סייר 3" התקשרו לבעל הבית, אך הוא לא יכול היה להגיע ואמר כי בנו בדרכו לשם.

 משהגיע הבן, הפתיע את השודדים והם החזיקו אותו באיומי סכין כדי שלא יברח. לאחר זמן מה הגיע סייר של החברה, ונתקל באחד השודדים, שאומר לו כי הבן למעלה והנער, שמוחזק באיומי סכין מאשר לו בצעקה כי הכול בסדר.

"באותו רגע הוא קצת גמגם והיה קצת מעורער", אמר הסייר. "הוא אמר לי שהוא חבר של הבן ושהוא למעלה מתקלח. אני מבין שהייתה סכנה ממשית לחייו ואני שמח שכולם בריאים ושלמים".

לבסוף, שוטרים של תחנת משטרת ראשון לציון הגיעו לבית, נכנסו באקדחים שלופים ועצרו את אחד החשודים. אחד נוסף נמלט ומתבצעות אחריו סריקות. 

קרדיט: מאור צור "הארץ"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה