מעצרו של ה"אופונובנק 2" מראשון לציון הוארך בשבוע



מעצרו של גבי קרוסונסקי, שחשוד שהוא ה"אופנובנק 2" הוארך היום בשבוע. במשטרה משוכנעים כי הוא ביצע את מעשי השוד ורצח את המאבטח יניב אנגלר. לפי המשטרה הוא עבד כגובה חובות במועדוני קלפים בעולם התחתון. הוא מודה בשני מעשי שוד בלבד

בית משפט השלום ברמלה האריך בשבוע את מעצרו של לוחם מג"ב לשעבר גבי קרוסונסקי שחשוד שהוא ה"אופנובנק 2". הוא חשוד ברצח המאבטח יניב אנגלר בסניף בנק הפועלים בבאר יעקב וב-15 מקרי שוד נוספים. עם זאת, הוא מודה רק בשניים מהם, אחד מהם הוא כבר שחזר. פרקליטו של קרוסונסקי התבסס בבית המשפט על מעצרו ושחרורו של גיא יעקוב, שהיה חשוד תחילה ברציחתו של מאבטח הבנק.

אתמול הטיחו בו לראשונה החוקרים את 15 מקרי השוד ואת עניין הרצח. החשוד מודה במקרה בו נתפס על חם בנס ציונה וכן בשוד שביצע חודש לפני כן בבת ים. במשטרה אומרים כי יש ודאות שמדובר אכן ב"אופנובנק 2".

לפי המשטרה, קרוסונסקי עבד במערך שיווק של דגי נוי ובין לבין עבד בכנופיה כגובה כחלק ממשחקי קלפים. בנוסף, חושדים החוקרים כי קרוסונסקי ניהל מועדוני קלפים במזרח ראשון לציון ופעל בעולם התחתון. למרות שנקלע לחובות לביטוח הלאומי ולגרושתו, לה היה חייב תשלומי מזונות, החוקרים משוכנעים שהיו אלה סיבות אחרות שהביאו אותו לבצע את המעשים המיוחסים לו.

חברתו של ה"אופנובנק 2": "לא רצח"

בתחילת השבוע הובאה בת זוגו לחקירה וטענה כי בזמן הרצח - קורסונסקי שהה במחיצתה. "הם שאלו אותי אם אני יודעת משהו", סיפרה ל', חברתו של החשוד בחמש השנים האחרונות, שנחקרה בימ"ר מרכז. "כמו שאמרתי - אני לא יודעת. אם שואלים אותי, הוא לא מסוגל לרצוח", קבעה, אך הטילה פצצה מול חוקרי המשטרה כשסיפרה כי ביום הירצחו של המאבטח יניב אנגלר שהה בן זוגה עמה בדירתה.

"יכול להיות שהוא ידע על זה, אבל רצח? לא יכול להיות שהוא רצח", פסקה בת הזוג. "יכול להיות שמדובר בצירוף מקרים הזוי". במקביל לחקירתה של ל', הובא לימ"ר גם קורסונסקי עצמו ומיעט לדבר עם חוקריו - למעט הגרסה הראשונית שמסר עם מעצרו. "מלבד האירוע בנס ציונה ואולי אירוע אחד בבת ים - אין לו שום קשר לשאר האירועים", מסר פרקליטו, עו"ד שחר חצרוני.

ברהנו טגניה -חדשות 2
צילום: ערוץ 2

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה